Haid Period Tidak Teratur Remaja Selepas Berkahwin Bersalin

Haid Period Tidak Teratur Remaja Selepas Berkahwin Bersalin
Haid Period Tidak Teratur Remaja Selepas Berkahwin Bersalin

Haid Period Tidak Teratur Remaja Selepas Berkahwin Bersalin
| Saya sudah berkahwin dan ada seorang anak berumur 4 tahun. Saya dah bekerja sebagai pengasuh budak.

Pada mulanya, saya selalu mengadu pada jiran. Sambil-sambil bersembang, saya bagitahu yang badan saya selalu sakit-sakit & lenguh-lenguh tangan. Mungkin sebab penat mengasuh budak agaknya. Dan saya ada masalah period tak teratur & ada juga masalah keputihan. Saya selalu rasa badan saya lesu & cepat penat. Padahal kalau nak kira, umur saya muda lagi kan.

Sehinggalah jiran cadangkan pada saya cuba amalkan Alfalfa Complex. Lepas dengar penerangan jiran, saya bersetuju nak cuba.

Alhamdulillah, lepas saya konsisten amalkan Alfalfa, banyak kesan yang saya dah rasai. Yang paling ketara sekali bila saya datang period, keluar darah berketul-ketul. Sebelum ni tak pernah macam tu. Dan period saya datang seminggu. Tak macam sebelum-sebelum ni, period sekejap & tak banyak macam ni. Rasa puas bila period keluar habis macam ni.

Masalah sakit-sakit badan & lenguh tangan pun dah hilang. Keputihan pun dah tak ada. Hilang sepenuhnya!




Alhamdulillah, Alfalfa Shaklee sangat serasi dengan saya. Kini, saya rasa lebih bertenaga & muka pun makin berseri. Nak mengasuh budak pun rasa bertenaga.

Alfalfa nama saintifik "Medicago Sativa" mempunyai keistimewaan untuk menyerap zat mineral yang jauh ke dalam tanah dan jarang ditemui di permukaan tanah. Oleh sebab itu, orang arab menggelar tumbuhan ini "Bapa Tumbuhan".

Alfalfa menyediakan lebih 300 nutrisi dan mineral seperti kalsium, klorofil, karotena, dan vitamin K yang agak tinggi membuatkan Alfalfa sering digunakan untuk makanan kesihatan.

Alfalfa Shaklee akan dituai pada usia 2 tahun sebab waktu ini, dipercayai bahawa tumbuhan Alfalfa dah dapat nutrisi yang cukup dan dah matang.

Daun Alfalfa adalah sumber klorofil dengan 4 kali lebih tinggi daripada sayur-sayuran biasa. Banyak kajian saintifik yang dilakukan keatas keberkesanan klorofil seperti membersihkan badan, membentuk sel-sel darah, mengawal keseimbangan asid badan, meningkatkan ketahanan, serta penggantian sel-sel yang rosak.
 
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Komen