Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022


Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022 | Ramai yang tertunggu-tunggu vitamin C jenis chewable Shaklee. Lama betul dia menghilangkan diri kan. Berita gembira, vita-C Chewable Shaklee akan kembali tau.

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022


Vita-C 250 mg Chewable Tablets itu nama baru vitamin C chewable Shaklee yang bakal masuk dalam tahun 2022 ni.

Umi sebagai salah seorang business leader Shaklee dapat maklumat ni masa Business Leader National Conference (BLNC) bulan Mac 2022 lepas.

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022


Vita-C Chewable Shaklee ni pula Umi dapat minggu lepas sempena exclusive gift daripada Shaklee untuk semua business leader yang layak hadir di BLNC.

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022


Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022

Umi dah rasa Vita-C Chewable Shaklee tu. Chew vita-c Shaklee yang ni formula baru. Rasa dia lebih kurang macam vita-C chewable Shaklee yang lama tu tapi Vita-C Chewable baru yang ni ada rasa lain sikit. 

Chew vita-C yang lama tu rasa ’straight’ je masam, tapi Vita-C Chewable yang formual baru ni ada rasa lemak vanilla. 

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022


Kandungan Vita-C Chewable Shaklee yang terbaru ni ada Lemon+Vanilla. Pasti sedap untuk dihisap kemam-kemam tu kan

Perbezaan Vita-C Chewable Shaklee terbaru dengan yang lama

Yang formula baru ni hadir dengan 250 mg, yang lama 100mg sahaja.

Vita-C Chewable Shaklee dijangka akan ada di dalam pasaran kat Malaysia ni dalam quater ketiga tahun 2022 ni. Mungkin dalam bulan September 2022 lah kot kan.

Kita sama-sama tunggu ye Vita-C Chewable Shaklee masuk semula.

Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022
Vitamin C Chewable Shaklee Akan Masuk Malaysia Tahun 2022



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Teruskan Membaca

Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10%

Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10%
Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10%

Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10% | Vitamin C Shaklee harga promosi ahli dengan halal Jakim murah dan berkesan bagus untuk manfaat kulit kering sensitif gatal dan kuatkan antibodi kesihatan.

Promosi Vitamin C Shaklee dengan pembelian 2 botol diskaun 10% bermula 1hb Mei sehingga 31hb Mei 2022.

Harga asal bukan ahli RM196

Harga promosi 2 botol diskaun 10% RM140.40
Daftar ahli hanya RM35 sahaja

Perbezaan Vitamin C Shaklee

• Bekalkan 500mg vitamin c pada setiap tablet dengan sistem pelepasan perlahan jadi tidak membebankan sistem badan.
• Mempunyai sistem pelepasan masa yang membolehkan vitamin c kekal di dalam darah selama 5 jam sekaligus meningkatkan imun badan dengan lebih efisien. 
• Dikuasakan dengan 120mg bioflavonoids untuk tingkatkan keberkesanan vitamin c. 
• Mempunyai ujian klinikal yang terbukti selamat untuk tubuh jika diambil dalam jangka masa panjang. 
• Diberasaskan jagung dan bukannya buah citrus yang menjadikannya lembut untuk perut buat pesakit gastrik.
• Harga mampu milik dengan 180 tablet pada setiap botol

Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee

Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10%
Promosi Mei 2022 Shaklee Vita-C Plus Beli 2 Botol Diskaun 10%



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Teruskan Membaca

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia


Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia | Ada ibu-ibu yang sedang kerunsingan dan hilang punca akibat anak tersayang mendapat sakit akibat tularan HFMD penyakit tangan kaki dan mulut yang merebak kini.

Pengawalan HFMD lebih mudah dengan Shaklee.

Masa tidur malam, Ali nampak tak selesa. Esoknya masa nak tukar diaper, saya bukak dan terkejut tengok banyaknya bintik-bintik merah Di area diaper dan celah kelangkang.

“Teruk Betul Aku! Lambat tukar sampai merah-merah macam ni”

Saya cuci dengan cairan basic H dan tukar lampin lebih kerap. Keadaan sama jugak. Pelik. Bukan Sebab lambat tukar lampin nih! Tengahari sikit, bintik-bintik merah mula naik di muka. Oh kesiannya!!

Esoknya naik di lidah. Ali cuma nak minuman sejuk. Saya bagi makan, dia tolak. Jadi, dia cuma minum Mealshakes ais !

Esoknya, naik bintik-bintik agak besar di lutut dan pergelangan tangan. Macam berkilat, bulat macam mutiara. Rasa nak nangis tengok 😩

Ali aktif macam biasa, tak nangis sangat. Tak meragam agak teruk dan tak give up walaupun dia terpaksa merangkak dengan kaki lurus ! (Lutut tak boleh cecah kat lantai)

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia


Saya nak share apa saya buat sepanjang tempoh tu,
👍 saya mandikan Ali dengan cairan Basic H, 3 kali minimum atau setiap kali dia macam nak merengek. Dia mungkin gatal, saya terus mandikan dia. 
👍 Sapu Krim Herbal Blend setiap kali lepas mandi. Rasa lebih selesa dan tak ada parut di muka. Hensem balik anak mak 😉
👍 Sesekali mandi saya guna Shaklee Gentle Wash , Shaklee baby dan Soothing Lotion untuk bagi dia mudah tidur lepas mandi. Anak sakit, kena bagi dia rehat, tidur
👍 Pecahkan Vitamin E atas lidah Ali. Biarkan cecair Vitamin E tu ada atas lidah dan dalam mulut dia. Sangat membantu kecutkan bintil atas lidah. Sapu juga atas parut2 yang berbaki 
👍 Bagi Mealshakes untuk bagi multivitamin pada dia. Saya bagi mealshakes sejuk, Shake dengan air ais, pada dia. Dia boleh minum, mungkin lidah rasa kebas. Ni saja dia minum sebenarnya sepanjang tu 😣😣

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia


Ini pengalaman peribadi saya.

Basic H adalah untuk kegunaan household. Tapi saya mandikan dengan basic H atas usaha saya sendiri dan kepercayaan ia boleh membantu meredakan panas badan dan gatal kulit. Bukan saranan dari Shaklee Malaysia.

Vitamin E Complex adalah untuk kegunaan orang dewasa, saya picit masuk ke mulut Ali sebab saya percaya penyembuhan Vitamin E terhadap luka-luka kulit lidah di kawasan pecah. Bukan saranan Shaklee Malaysia.

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia
Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia


Alhamdulillah pemulihan Ali sangat cepat. Dia cuma demam panas sehari dua awal saja, semasa bintil-bintil ni naik, dia dah tak demam.

Cumanya, pemulihan dari sakit Itu cepat dan kesan ditimpa penyakit tu tak terlalu parah.

Cepat-cepat jumpa doktor bila keadaan mencurigakan. Ambik langkah yang cepat dah tepat untuk anak kita.

Duit boleh cari, anak yang derita hanya seorang ini 😢

Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia

Cara Kurangkan Sakit Tangan Kaki dan Mulut HFMD Malaysia



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Teruskan Membaca

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi | Krim sapu pelbagai guna untuk 1001 masalah kulit, Herbal Blend Shaklee, sesuai untuk kegunaan harian dan semua peringkat umur dari bayi hinggalah ke warga emas.

Bahan-bahan yang digunakan dalam Herbal Blend Shaklee :
🌱Diekstrak daripada pelbagai jenis herba semulajadi terpilih.
🌱Tanpa steroid.
🌱Dingin dan tidak berminyak.
🌱Telah menjalankan kajian klinikal.
🌱Tiada keraguan dan tiada racun.

Kandungan bahan di dalam krim Herbal Blend Shaklee

1.SAGE
Merangsang pembaharuan sel kulit. Meningkatkan peredaran darah. Mengandungi antioksidan yang melawan radikal bebas pada kulit. 
2.ROSEMARY
Kaya dengan Vitamin C. Mengurangkan kedutan.
3.HORSE CHESTNUT
Atau nama lain, buah berangan. Anti-radang, mengurangkan bengkak dan lebam pada kulit. Aescin di dalam Horse Chestnut ini adalah bersifat anti-radang yang sangat tinggi yang boleh mengurangkan radang pada bengkak.
4.YARROW
Bersifat antiseptik dan anti-radang. Baik untuk luka terbakar alahan kulit dan bengkak.

Kebaikan Krim Herbal Blend Shaklee

🌿Membantu untuk masalah ekzema dan gatal-gatal gigitan serangga
🌿Melembutkan kulit yang kasar (di kawasan lutut dan tangan/siku)
🌿Memperbaiki kulit pecah (contohnya tumit kaki)
🌿Menghilangkan parut termasuk demam campak dan chickenpox
🌿Melembabkan bibir yang kering
🌿Menghilangkan ruam susu bayi
🌿Menghilangkan ruam pada bayi (di bawah leher dan pelipat).
🌿Losyen kegunaan harian.
🌿Baik untuk demam (disapu pada seluruh badan dan kandungan ‘sage’ yang ada dalam Herbal Blend membantu menurunkan suhu badan)

Testimoni Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi


Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee

Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi
Krim Ruam Susu Peluh Lampin Gatal Bayi Di Muka Leher Pipi



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Teruskan Membaca

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi | Krim sapu pelbagai guna untuk 1001 masalah kulit, Herbal Blend Shaklee, sesuai untuk kegunaan harian dan semua peringkat umur dari bayi hinggalah ke warga emas.

Krim Herbal Blend Ingredients

Bahan-bahan yang digunakan dalam Herbal Blend Shaklee :
🌱Diekstrak daripada pelbagai jenis herba semulajadi terpilih.
🌱Tanpa steroid.
🌱Dingin dan tidak berminyak.
🌱Telah menjalankan kajian klinikal.
🌱Tiada keraguan dan tiada racun.

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi


Kandungan bahan di dalam krim Herbal Blend Shaklee

1.SAGE
Merangsang pembaharuan sel kulit. Meningkatkan peredaran darah. Mengandungi antioksidan yang melawan radikal bebas pada kulit. 
2.ROSEMARY
Kaya dengan Vitamin C. Mengurangkan kedutan.
3.HORSE CHESTNUT
Atau nama lain, buah berangan. Anti-radang, mengurangkan bengkak dan lebam pada kulit. Aescin di dalam Horse Chestnut ini adalah bersifat anti-radang yang sangat tinggi yang boleh mengurangkan radang pada bengkak.
4.YARROW
Bersifat antiseptik dan anti-radang. Baik untuk luka terbakar alahan kulit dan bengkak.

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi


Kebaikan Krim Herbal Blend Shaklee

🌿Membantu untuk masalah ekzema dan gatal-gatal gigitan serangga
🌿Melembutkan kulit yang kasar (di kawasan lutut dan tangan/siku)
🌿Memperbaiki kulit pecah (contohnya tumit kaki)
🌿Menghilangkan parut termasuk demam campak dan chickenpox
🌿Melembabkan bibir yang kering
🌿Menghilangkan ruam susu bayi
🌿Menghilangkan ruam pada bayi (di bawah leher dan pelipat).
🌿Losyen kegunaan harian.
🌿Baik untuk demam (disapu pada seluruh badan dan kandungan ‘sage’ yang ada dalam Herbal Blend membantu menurunkan suhu badan)

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi


Cara betul sapu herbal blend ni ialah — sapu krim di tempat ruam atau lain-lain tu sampai krim betul-betul meresap. Setiap kali lepas mandi atau lagi kerap sapu lagi bagus.

Krim Herbal Blend Untuk Bayi

Ramai sudah berpuashati dengan hasil menggunakan krim Herbal Blend Shaklee kepada bayi dan anak-anak mereka.

Testimoni Krim Herbal Blend Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Ingredients Untuk Bayi

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi


Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee

Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi
Krim Herbal Blend Shaklee Kebaikan Ingredients Untuk Bayi



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Teruskan Membaca