Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus

Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus
Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus
Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus | Semua pengguna Shaklee teruja bulan ni kerana adanya promosi Vita-C yang sangat ditunggu-tunggu.

Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vita-C Plus ni bermula dari 1hb Julai sehingga 31 Julai 2019 dengan pembelian 3 botol Sustained Release Vita-C Plus akan dapat percuma 1 botol Chewable-C Plus.

Penting sangat ke Vitamin C ni?

Sudah tentu lah. Vitamin C ni penting untuk pelbagai fungsi fisiologi seperti pembentukan kolagen – sejenis protein yang memberikan struktur kepada tulang, rawan, otot dan saluran darah. Selain itu, vitamin C juga dikenali sebagai antioksida semula jadi yang membantu melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Tubuh kita tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C serta tidak boleh menggantikan kolagen di dalam badan. Dengan itu, pelbagai jenis tisu dalam badan menjadi rosak dan ini membawa kepada penyakit skurvi (gusi yang bengkak berdarah dan kemerahan, penyembuhan luka lambat serta kehilangan gigi).

Oleh itu, kita perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh melalui pemakanan harian dan suplemen.

Bagaimana produk Vitamin C di dalam Shaklee bermanfaat kepada kita?

Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Sustained Release Vita-C Plus mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. Cuba bayangkan....

Sustained Release Vita-C Plus diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

Ujian klinikal membuktikan pengambilan vitamin C dalam 2 tablet dalam jarak masa 5 jam mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam.

Promosi Shaklee Julai 2019
Beli 3 botol Sustained Release Vita-C Plus
Dapat percuma 1 botol Chewable-C Plus

Berminat untuk dapatkan Vitamin C?
Anda boleh berhubung terus dengan kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

5 Langkah dan Cara Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat

5 Langkah dan Cara Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat
5 Langkah dan Cara Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat
5 Langkah dan Cara Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat | Kulit muka kering akan buatkan wajah kita nampak lebih kusam, tua daripada usia, pucat dan berkedut.

Kami nak kongsikan 5 Langkah dan Cara Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat

1. Gunalah kosmetik atau krim perawatan yang mengandungi pelembap untuk mengekalkan kelembapan kulit.
2. Pilih sabun atau cecair mandian dengan pH seimbang. Elakkan sabun yang boleh mengeringkan kulit. Kurangkan masa penggunaan air pancuran dan elak penggunaan suhu air panas.
3. Jika gemar mengenakan solekan tebal di muka, seelok-eloknya ia diminimumkan.
4. Jika bekerja di pejabat atau tempat yang berhawa dingin, kesegaran kulit muka boleh dikekalkan dengan menggunakan semburan air mineral ke wajah untuk mengelakkan kekeringan.
5. Makan lebih buah-buahan dan sayur-sayuran. Ini kerana makanan ini mempunyai kesan anti-oksida dan membantu hidrasi. Banyakkan minum air kosong kerana air bukan sahaja menghidrat dan melembapkan kulit, malah dapat menahan lapar.

Tips tambahan untuk Mengatasi Kulit Muka Kering Berjerawat

Umi cadangkan Hydrating Gel Mask untuk masalah kulit muka kering dan kusam. Hydrating Gel Mask membantu melegakan dan menyegarkan semula kulit wajah agar kelihatan lebih berseri, terhidrat dan segar.


Gel berwarna emas ini diadun daripada campuran asid hialuronik, jus daun aloe dan gabungan pelbagai herba seperti Centella Asiatica dan ekstrak Chamomile yang membantu melembapkan kulit dengan lebih baik dan memberikan kesegaran berpanjangan.

Hydrating Gel Mask sangat sesuai untuk membantu menghidrat kulit dan menjadikan kulit berseri dan segar. Ia membantu memelihara, membershih dan menyerikan lagi kulit kita semua!

Sempena pelancaran Youth Mask pada Jun 2019 ni, harga runcit adalah RM297.50
Beli 1 mask dan percuma 1 lagi mask

Juga PERCUMA Youth Organza Bag, Youth Facial Brush dan Youth Mask Usage Guide.

Berminat nak dapatkan Hydrating Gel Mask ni? Anda boleh berhubung terus dengan Umi


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask | Direka untuk kulit muka orang Asia, Shaklee Youth Face Mask membantu menangani masalah kulit wajah.

Datang dengan dua pilihan mask muka iaitu Purifying Clay Mask untuk detoks dan membersihkan serta Hydrating Gel Mask untuk mengembalikan seri wajah.

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Purifying Clay Mask
menyahtoksin dan membersihkan kulit dengan campuran tiga jenis tanah liat yang kaya dengan mineral, serbuk arang yang halus dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju Korea yang bersih di Lautan Pasifik.
menyerap dan menyingkirkan bahan pencemar, kotoran dan sebum berlebihan untuk membantu meminimumkan penampilan liang pori yang kelihatan.
memberikan kulit yang lebih lembut tanpa merekah dan kering.
Mask muka ini untuk kulit berminyak dan berjerawat.

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Hydrating Gel Mask
formulasi yang kaya dengan kelembapan daripada gel emas yang menyegarkan bagi memberi kulit sihat secara mendalam supaya kulit kelihatan terhidrat, berseri.
melembapkan kulit dengan asid hialuronik, jus daun aloe dan gabungan pelbagai herba seperti Cantella Asiatica dan ekstrak Chamomile.
Mask muka ini untuk kulit kering.

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
 Kebanyakan wanita dan lelaki di Malaysia mempunyai kulit berminyak.

Bagi membersihkan kulit dan detoks secara menyeluruh, gunakan Purifying Clay Mask. Sangat bagus digunakan sebagai rawatan tompokan untuk kulit berminyak dan dikawasan kulit yang mudah berjerawat
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Kulit kombinasi boleh menggunakan kedua-dua Purifying Clay Mask dan Hydrating Gel Mask.

Untuk kawasan yang mudah berminyak dan berjerawat iaitu T-zon, gunakan Purifying Clay Mask manakala untuk kawasan pipi pula gunakan Hydrating Gel Mask

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Kulit wajah terlalu kering, gunakan Hydrating Gel Mask yang amat sesuai untuk masalah kulit kering dengan membantu menghidratkan kulit dan menjadikan kulit lebih berseri!

Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask
Promosi Shaklee Jun 2019 Terbaru Skincare Youth Face Mask

Beli 1 mask muka dan PERCUMA lagi 1 mask muka
Juga percuma berus muka dan beg organza eksklusif
Hanya RM 297.50

Kini kita boleh ber-Spa wajah dengan pantas bila-bila masa di mana saja !

Berminat untuk dapatkan mask muka Youth Shaklee ini?
Anda boleh buat belian terus di laman web

 face mask muka youth skincare shaklee

Atau jika nak berhubung dahulu dengan Umi,
boleh hubungi


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun

Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun
Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun
Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun | Asyik di tanya, macam mana jaga kesihatan. Tun Mahathir kongsi rahsia kekal sihat cergas beliau.

Menurut Tun Mahathir, rahsia dan tips kesihatan beliau ialah menjalani kehidupan dengan ringkas. Beliau tidak makan secara berlebihan dan menjalani pelbagai perkara di dalam kehidupan harian dengan sederhana. Tun M tidak mudah marah dan terasa hati dengan orang dan benda yang remeh-temeh.

Tun Mahathir turut menegaskan kita harus bersenam dan mendapatkan tidur yang cukup. Masalah utama kepada setiap lapisan masyarakat ialah pemakanan. Ramai orang makan dalam kuantiti yang banyak dan mengambil lemak berlebihan. Ini akan menambahkan beban kepada organ dalaman contohnya hati.

Sebab itulah kita disarankan untuk mengamalkan pemakanan suku suku separuh. Suku untuk makanan berprotein seperti ikan, ayam, daging dan kekacang. Suku untuk makanan berkarbohidrat seperti nasi, mi, bijirin, produk bijirin dan ubi. Separuh untuk makanan berserat tinggi seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.

Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun
Rahsia dan Tips Kesihatan Tun Mahathir Cergas Umur 93 Tahun
Tips tambahan untuk kekal cergas

Umi cadangkan kita melakukan program detox. Detox membantu tubuh kekal cergas.

Dengan Detox, kita akan mendapat 7 manfaat iaitu boleh menurunkan berat badan, kolon lebih sihat, meningkatkan tenaga, mengawal nafsu makan, kulit lebih cantik, menguatkan sistem imun dan tidur lebih lena.

DTX Complex - Dicipta untuk membekalkan nutrisi yang menyokong dan merangsang fungsi hati yang sihat.*

Herb-Lax - Digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus yang lembut.*

Alfalfa Complex - Dikenali sebagai gudang nutrien. Akar tunjangnya mencecah sedalam 6 meter, membekalkan pelbagai nutrien dan mineral kepada tubuh.*

Peppermint-Ginger Plus - Membekalkan herba semula jadi untuk memberi kelegaan kepada sistem penghadaman.*

Vivix - Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Bertindak sehingga ke peringkat sel.

Berminat untuk dapatkan Set Detox Shaklee? 
Anda boleh berhubung terus dengan Umi


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Ini adalah iklan produk ubat.
Continue Reading

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli | Senarai harga Produk Shaklee yang telah syarikat Shaklee tetapkan untuk dijual di pasaran terkini.

Harga Shaklee terbahagi kepada dua iaitu Harga Shaklee untuk pasaran runcit. Dan Harga Shaklee untuk Ahli Shaklee berdaftar atau Pengedar Shaklee Sah Malaysia.

Harga Shaklee dan keistimewaan keahlian Shaklee diwujudkan oleh Shaklee untuk menggalakkan pengguna mendaftar sebagai Ahli Shaklee atau Pengedar Shaklee.

Ahli Shaklee berdaftar boleh mendapat manfaat daripada Harga Ahli Shaklee setiap kali Ahli Shaklee membeli Produk Shaklee.

Malah Ahli Shaklee berdaftar juga berpeluang mendapat rebate tunai berbentuk bonus tunai sekiranya mencapai jumlah point tertentu dari pembelian Produk Shaklee setiap bulan.

Jadi jika anda nak menggunakan Produk Shaklee ni, sebaiknya Daftar Ahli Shaklee terlebih dahulu, kemudian baru lah anda beli Produk Shaklee. Ini untuk membolehkan anda kumpul point dan juga dapat jimat untung runcit.

Nak beli produk Shaklee ni pun dah mudah je sekarang ni. Lepas Daftar Ahli Shaklee, anda akan terus dapat sistem website online sendiri. Kat situ boleh order barang Shaklee online guna kad debit atau kad kredit. Nak dapatkan maklumat terkini mengenai produk, ceramah kesihatan atau program Shaklee pun ada dalam sistem website online tu.

Jika anda tidak daftar Ahli Shaklee, Pengedar Shaklee yang jual produk Shaklee kat korang tu la yang untung dapat point, dapat bonus cash dan untung runcit.

Untuk makluman, Harga Shaklee berikut adalah Harga Shaklee untuk pengguna yang tidak berdaftar sebagai Ahli Shaklee.

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli
Senarai Harga Produk Barang Shaklee 2019 Untuk Harga Ahli

Kalau anda nak beli Shaklee dengan Harga Shaklee dengan harga ahli, boleh terus hubungi Umi iaitu Pengedar Sah Shaklee untuk anda Daftar Ahli Shaklee ye.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap

Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap | Pengambilan jus minuman boleh mengekalkan kulit anjal dan badan kekal langsing persis anak dara.

Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap

Jus Lobak Merah Untuk Hilangkan Jerawat

Bahan-bahan:
3 biji lobak merah segar
1 biji aprikot
¼ biji tembikai susu

Cara Membuat:
Cuci lobak merah kemudian dipotong kecil. Aprikot dibelah menjadi dua bahagian dan dibuang bijinya. Masukkan semua bahan ke dalam pengisar dan kisar sehingga halus dan sebati. Tuangkan ke dalam gelas dan hidangkan segera.

Info Jus
Beta karotena pada lobak merah dan tembikai susu akan diubah menjadi vitamin A dalam badan seterusnya bermanfaat bagi menghilangkan sel kulit mati yang boleh menyumbat pori-pori kulit dan menyebabkan noda hitam.

Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur Dan Buah Untuk Membersihkan Kulit Mati

Bahan-bahan:
Segenggam bayam hijau
1 batang seleri
2 potong mentimun
2 biji epal hijau
¼ biji nanas
1/3 biji limau nipis

Cara Membuat:
Cuci semua bahan dan dipotong kecil-kecil agar mudah hancur semasa dikisar. Perah limau nipis dan ambil airnya. Masukkan semua bahan ke dalam pengisar dan kisar sehingga halus serta sebati. Agar lebih segar, tambahkan ais ke dalamnya.

Info Jus
Olahan jus sihat untuk kulit daripada buah-buahan dan sayur-sayuran segar ini mengandungi Alpha Hydroxy Acid (AHA) yang berperanan penting dalam proses pembersihan sel kulit mati sehingga jerawat pun tidak ‘berani’ tumbuh pada wajah.

Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap
Jus Sayur dan Buah Untuk Awet Muda Remaja Dan Badan Mantap

Jus Kobis Untuk Anti Penuaan

Bahan-bahan:
4 helai daun kobis saiz sederhana
6 biji lobak merah saiz sederhana

Cara Membuat:
Bersihkan semua bahan kemudian tambahkan sedikit air. Kisar sehingga halus, hidangkan segar.

Info Jus
Kobis mengandungi beta karoten, vitamin C dan selenium yang bermanfaat untuk memperlambatkan proses penuaan serta menjadikan kulit lebih sihat.

Tips tambahan untuk jus buah dan sayur untuk awet muda?

Umi cadangkan pengambilan Vivix. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol dan anti-penuaan.

Keistimewaan Vivix, ahli sains menggabungkan polifenol dengan resveratrol yang tulen dengan ekstrak dari Muscadine Grape, purple Carrot, Elderberry Eropah dan Polyganum Cuspidatum bagi fungsi anti-penuaan sel.

Berminat untuk dapatkan Vivix yang semulajadi, berkesan dan selamat? 

Anda terus boleh menghubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma | Khusus untuk anda yang belum ahli Shaklee, promosi istimewa dengan twinpack Vivix harga ahli.

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol dan anti-penuaan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh pihak Shaklee.

Polifenol merupakan sekumpulan phytokimia atau phytonutrien yang berperanan dalam memberi warna pada suatu tumbuhan seperti warna ungu pada muscadine grape.

Polifenol berfungsi memberi perlindungan semulajadi daripada pancaran UV matahari supaya tidak akan merosakan buah-buahan dan tidak merosakkan kandungan nutrien yg terdapat didalamnya.

Kepentingan polyphenol ini terbukti sebagai sumber yang memiliki khasiat sebagai anti-oksidan, anti-penuaan, anti-penyakit, anti-kanser dan terbukti berkesan dalam memperbaiki sel- sel DNA.


Keistimewaan Vivix, ahli sains menggabungkan polifenol dengan resveratrol yang tulen dengan ekstrak dari Muscadine Grape, purple Carrot, Elderberry Eropah dan Polyganum Cuspidatum bagi fungsi anti-penuaan selular.

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Bagaimana Vivix Berfungsi?
Vivix Shaklee berupaya melawan penuaan pada peringkat sel. Di dalam kajian makmal, ramuan botani Vivix Shaklee telah menunjukkan impak kepada empat mekanisme utama penuaan pada tahap sel iaitu:

  1. Memperbaiki DNA : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
  2. Memperbaiki tenaga : memberi tenaga kepada sel yang lemah
  3. Melambatkan pembentukan protien AGE : membaiki sel yang telah rosak
  4. Kawalan genetik : meningkatkan prestasi sel


Manfaat Vivix

  • Menggalakkan penuaan sihat.
  • Membantu tubuh badan rasa lebih muda dan lebih sihat.
  • Memperbaiki sel DNA
  • Pengawalan Genetik / penuaan
  • Memperbaiki Tenaga Sel

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

Selamat Hari Guru 2019, Cikgu

Selamat Hari Guru 2019 Cikgu
Selamat Hari Guru 2019 Cikgu

Selamat Hari Guru 2019, Cikgu | Guru, Obor Hemah Menyinari Pertiwi. Tema sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan 2019. Terima kasih cikgu atas jasa yang hebat.

Selamat Hari Guru 2019 Cikgu
Selamat Hari Guru 2019 Cikgu


Logo Hari Guru 2019

Buku melambangkan rakyat Malaysia menyahut seruan Menteri Pendidikan Malaysia memperkukuh dan meningkatkan budaya membaca serta menzahirkan hasrat untuk menjadikan negara sebagai sebuah negara yang berbudaya membaca.

Icon orang melambangkan Guru dan Murid berpisah tiada. Guru mendidik murid sehingga berjaya. Murid berjaya akan tetap menghargai gurunya sepanjang hajat.

Pemilihan warna emas (Gold) memperlihatkan martabat (perumpamaan) seorang guru yang dikasihi. (dalam konteks warna). Dalam konteks nilai seorang guru – jasa guru tidak ternilai.

Nak bagi hadiah apa di hari guru ?

Umi cadangkan set vitamin asas yang diperlukan oleh tubuh seperti Vitalea, B-Complex dan Vita-C Sustained Release

Kerja guru ni penat. Jadi bersesuaian la set vitamin asas ni untuk bantu bagi extra energy pada guru.

Vitalea - Sumber zat besi terbaik yang penting untuk pembentukan darah dan sel! Kandungan vitalea yang lengkap dengan 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan dewasa. Vitalea disokong oleh 7 kajian klinikal dan mempunyai teknologi salutan mikro yang membantu pembebasan dengan pantas.

B-Complex - B-complex membantu dalam pembebasan tenaga, metabolisme karbo, lemak dan protein. B-Complex adalah supplement anti stress. B-Complex diperlukan untuk pembentukan darah dan membantu mencegah anemia yang menyebabkan keletihan. Haaa bagus ni untuk cikgu sebab boleh elak stress. Guru yang tak stress mesti boleh mengajar dengan baik dan semangat. Sape yang untung?? Anak kita jugak

VITA-C Sustained Release - Vitamin C ni vitamin cantik. Guru cantik, pelajar pun ceria. Ada certain pelajar suka belajar dengan cikgu sebab cikgu tu cantik. Hehehe bunyinya lucu tapi bagus juga kalau nak elak pelajar ponteng kelas. Dari segi kesihatan vitamin C membantu penyerapan zat besi dengan lebih efisien.

Nak hadiahkan vitamin ini kepada guru-guru anak anda? Boleh terus hubungi Umi


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading