Cerahkan Kulit Dengan Vitamin C Shaklee

Apa rahsia ye kulit nampak makin cerah, muda macam kulit baby? Semestinya lah Vitamin C jenama Shaklee.

Customer saya mula mengamalkan
Sustained Release Vita C Plus pada bulan puasa yang lalu. Dah hampir 2 bulan juga lah beliau mengamalkannya. Beberapa hari ni saya contact semula beliau. Kali nie saya minta testimoni dari beliau.

Feedback beliau sangat-sangat positif. Katanya garis- garis di muka dah tak kelihatan selepas mengamalkan Sustained Release Vita C Plus.

Seronok saya bila customer ada perubahan, tapi biasa-biasa je lah sebab tak nampak gambar.

Then saya tanya lagi, takde ke gambar sebelum dan selepas. Dua tiga hari selepas tu customer saya nie PM saya gambar sebelum dan selepas beliau.

Kali nie saya teruja sangat-sangat. Memang terkejut dan tak terkata bila tengok picture tu.

Memang ketara sangat. Kulit muka makin cerah, putih gebu. Syukur Alhamdulillah, Sustained Release Vita C Plus nie serasi sangat dengan customer saya.

Tahu kenapa Vitamin C Shaklee boleh memutihkan, mencerahkan kulit ?

Setiap tablet Vitamin C Shaklee mengandungi 120mg BIOFLAVONOID ( 25% dari bioflavinoid diekstrak dari kulit buah ).

Apa itu BIOFLAVONOID ?

Terdapat kira-kira 4,000 metabolit tumbuhan yang secara semula jadi yang dikenali sebagai bioflavonoids. Bioflavonoid mempunyai keupayaan untuk meneutralkan spesies oksigen reaktif.

Bioflavonoid mempunyai keupayaan untuk meneutralkan spesies oksigen reaktif dengan mendermakan satu elektron mereka, sekali gus menstabilkan molekul. Ini menjadikan kulit kelihatan sihat dan lebih bertenaga.

Ia boleh mempertahankan kulit daripada kesan kerosakan akibat tekanan, pencemaran, dan juga process penuaan.

Tiga jenis bioflavonoid yang terkenal ialah
Quercetin, Hesperidin dan Rutin .

Apakah Fungsi Bioflavonoid ?

Ini maklumat kandungan pada botol Vita C Shaklee. Tertulis Citrus Bioflavonoids Complex.

1- Mengundur Usia Penuaan
Quercetin dari (buah-buahan) berupaya melindungi antioksidan semula jadi kulit dari kekurangan yang disebabkan oleh UVA penyinaran.

Berkuasa sebagai anti penuaan dengan melanjutkan hidup sel-sel kulit manusia. Apabila sel-sel kulit berhenti mereplikasi, kulit anda kehilangan keanjalan dan kolagen, yang menyebabkan kedutan.

Satu kajian menunjukkan bahawa apabila Quercetin dan Rutin telah digunakan untuk sel-sel kulit mati yang telah berhenti mereplikasi. Hasilnya sel-sel kulit mampu nafas baru dan mula membiak again.

Satu lagi harta yang menarik Quercetin adalah keupayaan untuk meningkatkan pengeluaran kolagen dalam kulit. Ini la sebab Vitamin C dikatakan Natural Collagen Booster.

2- Rahsia Kulit Muda Berpanjangan
Hesperidin mengurangkan kemunculan tompok penuaan dengan mengurangkan aktiviti tyrosinase, enzim yang bertanggungjawab untuk menghasilkan pigmen melanin kulit iaitu jeragat.

3- Meremajakan Kuit Dari Dalam
Rutin ( dari buah-buahan dan tumbuhan ) membantu melawan pembentukan vena varikos dengan mengekalkan peredaran darah yang sihat. Ia juga mengurangkan kebolehtelapan kapilari dan membuat nipis darah, 6 seterusnya meningkatkan peredaran mikro supaya sel-sel kulit menerima lebih banyak oksigen dan nutrien.

Sustained Release Vita-C™ Shaklee memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya.

Sustained Release Vita-C Shaklee mengandungi:
kandungan Vitamin C yang tinggi.
Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
Ianya sama sekali berbeza dgn Vitamin C lain di pasaran.


Dah ramai pengguna yang berpuas hati dengan Vita-C Plus ni. Contohnya macam kat bawah ni

Antara para pelanggan kami yang berpuas hati dengan hasil penggunaan Vitamin C Shaklee.

Nak dapatkan produk Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan