Vitamin C Bersalah Buat Parut Jerawat Berlubang Saya Hilang !!


Bismillah. Saya ada masalah parut jerawat berlubang. Saya nak hilangkan parut jerawat berlubang tu, jadi nya saya cuba makan Vitamin C Shaklee semata-mata. Memang saya saja je nak buat eksperiment hanya dengan Vitamin C Sustained Release ni. Saya makan 2 biji sehari Vitamin C tu secara konsisten. Dan saya minum air masak 2.5L sehari. Sebelum saya start eksperimen saya tu, 2 minggu jugak la saya stop makan B-Complex, dan 1 minggu stop Alfalfa Complex. Saya mulakan eksperimen Vitamin C sahaja pada 8hb, vitamin lain semua saya stop. Lihat lah hasilnya. Memang parut jerawat berlubang boleh hilang dengan Vitamin C Shaklee -Pn Adila

Vitamin C membina kolagen dan menjadikan kulit lebih anjal, halus dan cerah.

Vitamin C bantu cerahkan kulit, lindungi sel kulit dari teroksida dan bagi kuat imun sistem dan menghasilkan kolagen pada kulit.




Perlukan Rundingan Percuma?

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan