Zinc Plus Shaklee & Set Kesihatan Dalaman Khas Untuk Lelaki

Setelah 3 tahun menghilang, kini Zinc Plus Shaklee kembali ke dalam pasaran. Dahulunya dikenali sebagai Zinc Comple. Kini Zinc Plus dengan formula diperbaharui.


Zinc, mineral penting dengan pelbagai fungsi dalam tubuh. Selain dapat meningkatkan ketahanan tubuh, zinc juga mampu membantu menghasilkan testosteron, hormon penting dalam mengatur keghairahan lelaki mahupun wanita. Selain itu, “ubat kuat seks” yang boleh anda peroleh daripada zinc dapat meningkatkan jumlah sperma dan potensi seksual lelaki. Bagi wanita, zinc dapat membantu ovarium (sumber estrogen, progesteron dan testosteron) agar sentiasa sihat dan menjaga kehebatan kewanitaan.

Zinc mampu meningkatkan jumlah sperma dan produksi testosteron serta mengoptimumkan fungsi sistem saraf kerana asid lemak omega-3 yang cukup tinggi.

Di samping itu, zinc mengandungi dopamine, iaitu hormon yang dikatakan mampu menaikkan nafsu perempuan yang dihasilkan ketika sedang terangsang.

Perbezaan Zinc Plus Shaklee

  • Setiap tablet dalam mempunyai 100% nilai harian zinc, iaitu 15mg zinc.
  • Dirumus dengan zinc gluconate (satu bentuk zinc chelated) supaya mudah diserap badan.
  • Zinc gluconate juga 100% berasaskan tumbuhan. Ia diekstrak dari fermentasi glukosa dari jagung.
  • Kurang pahit, rasa pedar dan kurang rasa logam.
  • Diformulasi tanpa tumbuhan alfalfa.
  • Sesuai untuk semua orang dewasa.


Shaklee menawarkan promosi hebat iaitu set kesihatan lelaki. Di dalam set ni, terdapat Omega Guard, Vita-E Complex, CoQ-Trol Plus dan Zinc Plus.

Vita-E Complex - Membantu meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga orang lelaki.
Omega Guard - Asid lemak omega 3 berfungsi melancarkan peredaran darah sekaligus baik untuk mereka yang mempunyai masalah kardiovaskular dan kolestrol yang tinggi.
CoQ-Trol Plus - CoQ10 bertindak sebagai antioksidan semula jadi yang melawan tindak balas oksidatif, yang berfungsi untuk melindungi sperma daripada kerosakan akibat radikal bebas dan meningkatkan jumlah sperma pada lelaki dewasa.
Zinc Plus - Pengambilan zinc yang mencukupi mampu meningkatkan kiraan sperma, kualiti sperma dan morfologi sperma sekaligus meningkatkan kesuburan lelaki secara keseluruhan.

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua pembaca.

Nak dapatkan produk promo?
Boleh hubungi kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan