Promosi Shaklee Bulan Oktober 2018 - Vitamin C, Zinc Complex


Promosi Shaklee bulan Oktober 2018 adalah Vita-C Plus, Zinc Plus, set kesihatan lelaki, skincare Youth dan Eye Treatment Youth.

Ada 2 produk baru bulan ni dan bersempena pelancaran produk ini, Shaklee menawarkan promosi hebat.

1. Zinc Plus
Setelah Zinc Complex dihentikan penjualan sejak 3 tahun yang lalu, Zinc Plus adalah produk hasil kajian saintis dan ditambahbaik.

Kelebihan Zinc Plus Shaklee:

  • Mempunyai 100% nilai harian zinc, iaitu 15mg zinc.
  • Dirumus dengan zinc gluconate. Zink gluconate adalah salah satu bentuk zink chelated terbaik. Ia mudah diserap oleh badan.
  • Zinc gluconate juga 100% berasaskan tumbuhan. Ia diekstrak dari fermentasi glukosa dari jagung. Kurang pahit, rasa pedar dan kurang rasa logam.
  • Diformulasi tanpa tumbuhan alfalfa.
  • Sesuai untuk semua orang dewasa.


Zinc Plus RM56.25 sebotol 120 biji.


2. Youth Eye Treatment

Keistimewaan Youth Eye Treatment:

  • Mengandungi campuran peptida yang unik. Peptida merupakan gabungan asid amino. Ini ditunjukkan dalam kajian klinikal di mana apabila kita menggunakan Youth Restoring Eye Treatment selama 28 hari, dengan 2 kali penggunaan setiap hari akan mengurangkan garisan halus, kedutan dan garisan pada bahagian mata seawal 7 hari.
  • Youth Restoring Eye Treatment boleh membantu mengurangkan mata sembab dan lingkaran hitam bawah mata. Masalah ini sering dialami oleh kaum wanita.
  • Eye Treatment ini boleh juga menghaluskan kontur mata iaitu mata gelap dan kering yang menjadikan mata seperti letih. Ianya juga boleh menganjalkan dan melembabkan kulit di sekeliling mata.
  • Ianya direka khas dengan mempunyai tip penyejuk unik yang menyegarkan dan memberi tenaga kepada kawasan sekitar mata dengan urutan lembut semasa dipakai dan secara tak langsung membantu pengedaran darah pada mata. Kita akan berasa sejuk dan selesa kerana ianya diserap sempurna disekeliling mata.
  • Eye Treatment ini diuji oleh oftalmologi dan tidak akan merengsakan mata. Jika ianya termasuk ke dalam mata juga tidak akan membahayakan.
  • Ianya juga tidak akan menyumbatkan liang pori, bintik-bintik kolesterol bawah mata.
  • Diuji oleh dermatologi dan ianya selamat serta sesuai untuk semua jenis kulit.


Youth Restoring Eye Treatment RM243.75.

3. Vitamin C Shaklee

Ada promosi iaitu diskaun 5% dengan setiap pembelian 3 botol vitamin C.


Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama 5jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

4. Set Radiance Youth

Pertama kali Shaklee keluarkan set ni yang mengandungi:

Youth Radiance C+E
Youth Night Cream (Rich)
Youth Activating Serum


Set ni menawarkan 20% diskaun. Harga selepas diskaun adalah RM688 penjimatan RM172!!

5. Skincare Youth


Mempunyai pilihan set berikut:

Youth Starter Set RM850
Youth Renew and Maintain Set RM1,010
Youth Intensive and Treatment Set RM1,274

Nak dapatkan promosi Shaklee bulan nib?
Boleh hubungi kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan