Sakit Lutut dan Sakit Tumit Hilang Dengan Vivix dan Ostematrix


Dulu kan bila Bangun pagi saya selalu rasa lemah , dah lah tumit sangat sakit sebab ada tumbuhan dikenali sebagai Spur. Terpaksa berdiri untuk balance badan dulu sebelum turun ke bawah. Lutut pula berbunyi bila turun tangga. Dan Bila dah sekian lama berjalan kan aduhai punya lah terseksa tumit kaki.

Bukan tidak pernah diubati. Sudah beberapa kali di suntik steroid dan makan ubat mahal yang diprescribe oleh Pakar. Tapi masih juga sakit sampai ke tahap saya dah give up makan ubat.

Sebaliknya kan saya cuba aktif dalam aktiviti lasak tapi tak berapa mampu. Lepas tu berat badan pula naik mendadak ke 66.9 kg dan tekanan darah turut naik.

So teringatlah dengan postings kawan kawan dalam FB berkenaan kebaikan Vivix & Ostematrix yang khas untuk lutut dan sendi sendi yang sakit. Dan set detox untuk bantu mengurangkan berat badan. Sebab sakit tumit ini ada kaitan juga dengan berat badan tau.

Maka terfikirlah saya kalau tak cuba maka tak tau kan. So saya terus order Vivix Twin Pack untuk dapatkan harga member dan secara automatik saya juga jadi Distributor sah Shaklee.

Lepas seminggu detox baru start ambik Vivix dan Ostematrix dan SYUKUR sangat sebab lepas sebulan kan tekanan darah dah kembali normal dan sakit tumit pun mula berkurangan. Berat badan pun turun ke 64.7 kg. Yeayyy.

DAN yang paling best kan selepas 2 bulan amalkan Vivix dan Ostematrix sakit lutut pun dah hilang dan sakit di bahagian tumit pun dah tidak terasa. Overall health memang jauh bagus dan berat badan pun sudah betkurangan.

So kalau ada kawan kawan yang mengalami masalah yang sama jom ikhtiarkan untuk sembuhkan diri. Tak rugi tau melabur dalam kesihatan sendiri. - sharing Maria Resen Mijong

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan