Shaklee HQ akan berpindah ke Bandar Sunway, Subang Jaya Selangor


Bismillah. Shaklee HQ akan berpindah dari Sunway Pinnacle ke Sunway Geo Tower bermula Mei 2017. Keputusan Shaklee HQ untuk berpindah ni akan membolehkan para pengedar/ahli Shaklee membeli produk di ground floor Shaklee Shop. Menarik kan?

Akan ada juga retail store di mana para pengedar/ahli boleh ambil bakul, pilih produk yang dikehendaki, pergi terus ke kaunter dan bayar. Memang menarik!

Di tempat baru juga, akan ada kemudahan untuk para Leader yang berminat nak membeli dalam kuantiti yang banyak. Leader boleh order produk dan produk dibungkus di dalam kotak. Kemudian Leader boleh buat pilihan untuk bawak pulang atau deliver ke alamat rumah.

Pejabat operasi Shaklee pula di Level 2 dan Level 3 yang akan menempatkan Shaklee Meeting Rooms. Di sini akan dijalankan Health & Wellness Talk serta Training Workshops.

Semoga kemudahan di Shaklee Malaysia ni akan membantu pengedar/ahli serta Leader Shaklee untuk makin berkembang dan menuju puncak kejayaan 😍


Anda berminat untuk mendaftar ahli?
Boleh click link di bawah dan mendaftar terus dengan Shaklee.


 daftar ahli shaklee






Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan