Produk Shaklee Untuk Kulit Gatal Merah Berair Bengkak Kering

Produk Shaklee Untuk Kulit Gatal Merah Berair Bengkak Kering
Produk Shaklee Untuk Kulit Gatal Merah Berair Bengkak Kering

Produk Shaklee Untuk Kulit Gatal Merah Berair Bengkak Kering
| Kulit menggerutu, berbiji, menggelupas dan kalau digaru tu sampai kulit akan jadi luka dan pedih.

Ekzema ni ada kaitan dengan alahan. Kita kena tahu apa yang kita tak boleh makan atau mungkin sebenarnya kita alah dengan persekitaran kita.

Contohnya tempat berhabuk atau mungkin kita tak boleh berpeluh-peluh sangat. Bila berpeluh, keluar ruam dan bila mula menggaru jadilah kulit menggerutu dan ekzema.

Ekzema juga berkait dengan masalah toksin dalam badan. Bila toksin dalam badan dah “beranak pinak”, itu yang segala macam penyakit muncul.

Produk Shaklee Yang Membantu Untuk Kulit Ekzema

Untuk “nyah” kan toksin dalam badan, Alfalfa Complex Shaklee boleh membantu. Bersifat alkali, Alfalfa mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

Vita-C Sustained Release mengandungi Flavonoid menyekat respon alergik tubuh. Membantu meningkatkan sistem imun dengan membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.

Produk Shaklee Untuk Kulit Gatal Merah Berair Bengkak Kering


Omega Guard Shaklee pula ialah minyak ikan yang menjadi anti keradangan dan melancarkan perjalanan darah. Kandungan omega-3, EPA dan DHA di dalam Omega Guard Shaklee membantu merawat masalah alahan.

GLA Complex juga mampu mengurangkan keradangan kulit seperti eczema, kulit kering, gatal-gatal, kurap dan panau kerana di dalam GLA Complex mengandungi Vitamin E dan minyak borage yang kaya dengan omega-6. Sebab itu kulat tak berani naik kat kulit kalau konsisten consume GLA Complex ni.

Untuk sapuan bahagian luar, Multipurpose Krim Herbal Blend Shaklee pulak boleh menolong mengurangkan rasa gatal. Jadi tak ada lah asyik nak menggaru je. Kandungan di dalam krim Herbal Blend Shaklee yang ada menthol tu akan buat rasa lega dan rasa sejuk je kat tempat yang gatal tu. Rasa pedih sebab luka dek kerana menggaru tu pun akan hilang tau.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, 
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan