Anak Kena Serangan Rota Virus dan Alahan Ubat Hospital

Anak Kena Serangan Rota Virus dan Alahan Ubat Hospital
Anak Kena Serangan Rota Virus dan Alahan Ubat Hospital

Anak Kena Serangan Rota Virus dan Alahan Ubat Hospital
| Irfan yang berumur 2 tahun lebih ketika itu diserang rota virus. Satu hari dia muntah dengan banyak.

Dia tak boleh lansung nak makan dan minum sikit pun muntah juga.

Panik masa tu sebab suami pula balik kampung.Mujurlah saya boleh memandu.Saya bawak Irfan ke Klinik Kesihatan yg berdekatan .Dalam perjalanan ke klinik pun dia masih muntah dan muntah juga.

Selepas doktor buat pemeriksaan, Irfan dalam keadaan yang sangat lemah.Saya cakap dia muntah 1 hari..memang lemah ngantuk mungkin.

Doktor kata ni tak ok,bacaan denyutan jantung dia tak baik.Kena bawak ke hospital dengan segera naik ambulan.

Okay..part ni mula lah gelabah nak kena naik ambulan pula.
Sementara tunggu ambulan sampai,doktor masukkan air dan Irfan mula dah ok sikit tak muntah dah selepastu.Cuma kepenatan sangat .Kesian nya dia.

Sampai kat hospital masuk zon merah dulu..lepastu kuning.Kat sini di pantau lagi,dan Irfan baru ada selera nak makan.3 hari di wad dia aktif sangat ,saya beri juga dia Omega Guard .

Kita sedia maklum yang Omega Guard ini banyak membantu tingkatkan dan kuatkan sistem imunisasi badan anak yang mudah demam, batuk dan selsema ,Ia juga membantu dalam pertumbuhan badan yg sihat dan kesihatan otak.Irfan sangat suka Omega Guard .Kami kembali ke rumah pada petang itu.

Malam pula saya bagi ubat yang dibekalkan dari hospital ,esok pagimya saya tengok keadaan dia bengkak ,gatal-gatal dan mata pun dah tak nampak .Saya ingat gegata ke rupanya bukan.Doctor kata alahan ubat dan minta berhenti terus ubat hospital tu.

Dalam masa 24 jam berhenti ubat tu,tiada tanda-tanda dia sembuh.Makin bengkak pula.Nak hilangkan gatal-gatal tu saya mandikan Irfan dengan Basic H bercampur garam.Sapu Herbal Cream kat badan dia.

Pada masa yang sama ,saya bertanya pada rakan-rakan doktor yg expert bagaimana nak detox balik kesan alahan ubat tu.

Teringat Vivix yang dapat bantu detox, saya ikhtiar bagi 3ml Vivix campur air sedikit.Sedap dia minum ..hihi! Vivix tu 3 kali sahaja saya bagi dan itulah yang terakhir .

Sangat-sangat amazing,bila esok pagi saya tengok Irfan nyenyak tidur ,muka kembali normal dan tiada lagi gatal-gatal di badan.Alhamdulillah sembuh sediakala.Betapa gembiranya saya dapat Irfan kembali senyum dan aktif.Selepas setahun kejadian itu,Irfan belum pernah lagi sakit sampailah umur dia 3 tahun lebih.Alhamdulillah.

Keadaan ini membuatkan keyakinan saya pada produk Shaklee lagi kuat.
Terima kasih Shaklee hasilkan produk yg berkesan,selamat dan terbaik yang membantu kami capai kesihatan yg baik .

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. Syukur anak puan dah sembuh. Alhamdulillah. Jalan alternatif pun berguna jugakan. Tumpang lalu baca post baru kt sini. Sambil tinggal jejak.

    BalasPadam