Cara Tips Period Tak Teratur dan Masalah Keputihan Hilang

Cara Tips Period Tak Teratur dan Masalah Keputihan Hilang
Cara Tips Period Tak Teratur dan Masalah Keputihan Hilang

Cara Tips Period Tak Teratur dan Masalah Keputihan Hilang
| Vagina wanita mudah terjejas oleh keradangan dan jangkitan kerana tertutup pada faraj dan dubur.

Saya belum berkahwin . Saya bekerja sebagai QC. Sebelum ni saya pernah mencuba pelbagai jenis produk untuk bagi period saya teratur . Sehinggalah satu masa saya rasa nak cuba produk Shaklee.

Pada mulanya , saya selalu mengadu pada ibu saya tentang masalah saya. Sambil-sambil bersembang, saya bagitahu yang badan saya selalu sakit-sakit & lenguh-lenguh tangan. Mungkin sebab penat bekerja agaknya. Dan saya ada masalah period tak teratur & ada juga masalah keputihan. Saya selalu rasa badan saya lesu & cepat penat. Padahal kalau nak kira umur saya muda lagi kan.

Saya cuba amalkan Alfalfa Complex. Lepas baca kebaikannya dan fungsinya.

Alhamdulillah, lepas saya konsisten amalkan Alfalfa Complex. Banyak kesan yang saya dah rasai. Yang paling ketara sekali bila saya datang period keluar darah berketul-ketul dan banyak sekali. Sebelum nie tak pernah macam tu. Dan period saya datang seminggu. Tak macam sebelum-sebelum ni, period sekejap & tak banyak macam ni. Rasa puas bila period keluar habis macam ni.



Masalah sakit-sakit badan & lenguh tangan pun dah hilang. Keputihan pun dah tak ada lagi. Hilang sepenuhnya.

Alhamdulillah, Alfalfa Shaklee sangat serasi dengan saya. Kini saya rasa lebih bertenaga & muka pun makin berseri. Nak buat kerja pun rasa bertenaga.

Tanaman alfalfa atau medicago sativa adalah satu jenis tumbuhan herba yang dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan yang digunakan untuk merawat pelbagai jenis penyakit sejak zaman dahulu lagi. 

Alfalfa mempunyai kandungan protein dan kalsium yang tinggi di samping mineral, vitamin B, vitamin C, vitamin D, vitamin E, and vitamin K. 

Alfalfa adalah sejenis makanan yang bersifat alkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid.

Alfalfa membantu untuk masalah keputihan dan period kerana mengandungi protein dan vitamin K yang tinggi.
 
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, 
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan