Masalah Tulang Belakang Sakit Ketika Tidur Baring Ibu Hamil

Masalah Tulang Belakang Sakit Ketika Tidur Baring Ibu Hamil

Masalah Tulang Belakang Sakit Ketika Tidur Baring Ibu Hamil | Ketika sedang mengandung 5 minggu, saya mengalami kemalangan jalan raya yang agak tragis. 

Saya tercampak keluar dari kereta melalui tingkap tepi pada kejadian kemalangan 28/4/2012. Allahuakbar. Saya bersyukur kami selamat. 

Masih ingat lagi kekalutan ambulans, di hospital nurse dan doktor berlari dan cakap dia hamil cepat check. Sebak masih terasa sepert baru semalam terjadi. Bermula episod ini, saya mula alami masalah tulang belakang, luka dalaman bahagian belakang dan tisu-tisu dalam rosak. Saya terpaksa buat fisio sehingga bersalin. 

Sejak itu juga saya tak mampu tidur baring, bertahun saya tidur mengiring kerana kesakitan belakang. Alhamdulillah dapat juga saya bersalin normal tanpa sebarang komplikasi.

Alhamdulillah tahun 2014 saya mula mengenali shaklee. Saya ambil Vivix, ESP, ostematrix dan Omega Guard secara konsisten. Perubahan mula dirasai. Tidur dah mula boleh baring. Menangis saya. Allah kembalikan nikmat tidur baring kepada saya. Sakit-sakit mulai berkurangan dan sekarang dah jarang sangat saya rasa sakit tulang belakang seperti dulu.

Syukur alhamdulillah sangat-sangat. Sehingga sekarang saya masih amalkan vitamin shaklee untuk kesihatan luaran dan dalaman saya. 

Vivix - mengandungi Polifenol yang telah terbukti secara klinikal memulih dan memelihara sel dalaman.
ESP - sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya asid amino membentuk sel dan otot yang sihat dan kuat. Tulang juga terdiri dari sel-sel asas yang mula dibentuk dari protein. Tambahan protein berkualiti penting untuk pemulihan dan pembentukan tulang baru.
Ostematrix - pil kalsium yang lengkap mempunyai semua bahan yang diperlukan untuk memastikan penyerapan kalsium yang maksimum dalam badan dengan vitamin D, magnesium, zinc, kuprum, mangan dan boron membantu membina ketumpatan tulang.
Omega Guard - spektrum asid lemak Omega-3 yang lengkap dan berkesan untuk menangani keradangan dengan mengurangkan pengeluaran eikosanoid dan cytokine yang menyebabkan degradasi rawan serta mengakibatkan kesakitan pada sendi.

 
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan