Cara Makan & Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan

Cara Makan & Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan
Cara Makan & Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan
Cara Makan & Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan | Kajian sains mendapati lemak mono tak tepu dan lemak Omega-3 baik untuk menurunkan berat badan.

Omega 3 termasuk EPA & DHA banyak memberi manfaat kepada kesihatan termasuk menurunkan berat badan.

Omega- 3 meningkatkan paras hormon Leptin, sejenis hormon yang mengawal selera makan. Makin rendah tahap Leptin, makin cepat kita rasa lapar.
Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus membantu tubuh MEMBAKAR LEMAK LEBIH CEPAT.
Omega-3 juga merangsang sensitiviti insulin dalam darah. Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin, lebih sukar untuk lemak yang dimakan disimpan.


Saya nak kurus. Mana nak pilih antara Omega Guard atau Lecithin?


Dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka mereka yang mengambil asid lemak Omega-3 dan bersenam lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang hanya bersenam dan tidak mengambil asid lemak Omega-3.

Satu lagi kajian di Jepun dan Czech Republic mencadangkan Omega-3 dapat menghalang pembentukan lemak hodoh pada badan dan kajian yang sama juga turut mencadangkan Omega-3 dapat membakar lebih banyak lemak.

Kajian dari University of South Australia menunjukkan bahawa, berat badan orang yang mengambil supplemen berasaskan omega berjaya turun 2kg dalam masa 3 minggu, jika disertai dengan diet & senaman yang sesuai. Omega-3 juga membantu melancarkan aliran darah ke otot-otot badan. Ia menghasilkan enzim yang menghantar lemak untuk ditukarkan kepada tenaga.

Cara Makan Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan

Pengambilan minyak ikan disarankan diambil sebelum makan atau ketika perut kosong.

Untuk kuruskan badan, ambil 3 biji Omega Guard sepertimana yang tertera di panduan pemakanan harian di botol Omega Guard Shaklee.


Kenapa wanita kena makan Omega?


Kebanyakan kita akan menolak untuk mengamalkan pengambilan minyak ikan oleh kerana baunya yang hanyir. Sekiranya minyak ikan yang kita makan menpunyai bau hanyir yang kuat, berkemungkinan minyak ikan itu diperolehi daripada ikan yang bersaiz besar.

Minyak ikan Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada ikan laut dalam air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun.

Ikan-ikan tersebut juga mempunyai saiz yang Kecik. Bermakna kandungan toksik juga adalah lebih rendah berbanding ikan bersaiz besar.

Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan


Cara Makan Testimoni Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Badan








Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan: