Cara Vivix Shaklee Bantu Untuk Kurus Turunkan Berat Badan

Cara Vivix Shaklee Bantu Untuk Kurus Turunkan Berat Badan
Cara Vivix Shaklee Bantu Untuk Kurus Turunkan Berat Badan
Cara Vivix Shaklee Bantu Untuk Kurus Turunkan Berat Badan | Kandungan botani Vivix Shaklee membantu tubuh untuk turun berat badan.

Vivix mengandungi campuran botani Anggur Muscadine, Ekstrak Eldeberi Eropah, Ekstrak Knotweed Jepun dan Ekstrak Lobak Ungu.

Campuran proprietari Vivix berasaskan anggur muscadine - salah satu daripada buah yang paling jarang didapati dan tahan lasak. Anggur muscadine mengandungi polifenol lengkap yang tidak terdapat dalam anggur lain.

Tidak seperti anggur lain, anggur muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol lain akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa.

Elagitanin yang terkandung dalam buah-buahan anggur muscadine, delima dan beri akan ditukarkan kepada asid elagik dalam tubuh.

Kandungan polifenol asid elagik dan elagitanin yang tinggi berfungsi merencatkan sel-sel abnormal yang ada dalam badan. Sel-sel abnormal ini lah yang akhirnya menjadi sel kanser apabila tidak diuruskan dengan baik. Jadi polifenol memastikan yang ada dalam tubuh cuma sel-sel yang sihat, baik dan cantik sahaja.

Cara Vivix Shaklee Bantu Untuk Kurus Turunkan Berat Badan

Menurut kajian oleh University of Nebraska, University of Florida dan Oregon State University, asid elagik berfungsi untuk

1. Meningkatkan kemampuan sel hati untuk meleraikan lemak berlebihan.
2. Merencat pertumbuhan sel lemak baru dan sel lemak sedia ada di dalam tubuh.

Vivix mengandungi asid elagik yang terdapat di dalam anggur Muscadine, bahan utama Vivix.

Vivix telan paten kan anggur Muscadine sebagai kandungan utama. Anggur Muscadine ni mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas walaupun hidup liar dan dikawasan yang agak lembab

Anggur Muscadine tidak seperti anggur biasa, ia mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri dari kulat dan kerosakan.

Proses menghasilkan Vivix melalui proses Cold Filling extraction maknanya buah-buahan yg digunakan dalam vivix di-tekan (press) utk mengeluarkan patinya dgn suhu rendah, maka ia sangat pure dan terjaga kualitinya.
(bukan blender beri-beri sekali ngan hampas)

Semulajadi, tanpa pengawet & stabil. Kalau kita letak Vivix atas meja, Vivix tak meruap. Kalo letak dlm freezer, Vivix tak beku. Ini bukti tiada campuran bahan lain dalam Vivix. Gula pun tak, air pun tak!

Harga Vivix promosi ahli RM 380 dan free membership + free postage

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan