Kajian penawar antivirus Coronavirus Covid-19 dan Interferon

Kajian penawar antivirus Coronavirus Covid-19 dan Interferon
Kajian penawar antivirus Coronavirus Covid-19 dan Interferon

Kajian penawar antivirus Coronavirus Covid-19 dan Interferon | WHO mengatakan keputusan awal ujian klinikal penawar penyakit COVID-19 dijangka diketahui nanti.

Satu ujian klinikal menggabungkan dua ubat untuk HIV, Lopinavir dan Ritonavir, satu lagi ujian antivirus dipanggil Remdesivir.

Remdesivir dihasilkan syarikat gergasi farmaseutikal biotek Gilead Sciences bagi merawat jangkitan virus Ebola dan Marburg.

Remdesivir turut menunjukkan potensi sebagai agen antivirus melawan koronavirus seperti SARS (sindrom pernafasan akut teruk) dalam kajian yang dijalankan ke atas jangkitan dalam tikus dan monyet.

Kajian penawar antivirus Coronavirus Covid-19 dan Interferon 

Antivirus itu didapati menghalang koronavirus daripada membiak setelah memasuki tubuh.

Satu kajian yang diterbitkan pada 2004, mendapati gabungan ubat antiHIV Lopinavir dan Ritonavir mempunyai "manfaat klinikal yang penting" apabila diberikan kepada pesakit SARS.

Di Hospital Jinyintan, Wuhan, kumpulan pertama seramai 41 pesakit dirawat menggunakan gabungan ubat tersebut.

Versi ketiga buku garis panduan rawatan COVID-19 yang diterbitkan Suruhanjaya Kesihatan China mencadangkan pengambilan dua pil Lopinavir/Ritonavir dan menyedut ubat alpha interferon dua kali sehari boleh memberi manfaat kepada pesakit.

SUNTIKAN INTERFERON HARGA MINIMUM 500USD ?!

Interferon ni digunakan untuk pesakit kanser & hepatitis. Terkejut juga la bila tahu pharmaceuticals company menjual suntikan interferon dengan harga minimum 500 USD.

Interferon ni lah yang bantu aktif kan sistem dalam badan untuk musnahkan sel yang rosak ( sel kanser ) virus / kuman.

Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon
Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon

Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon
Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon

Hasil kajian Dr Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo, Jepun pada tahun 1954 mendapati campuran botani terpilih meningkatkan interferon dalam tubuh untuk melawan penyakit tatkala tubuh kita sedang lemah. Maka lahirlah Nutriferon.

Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon
Kajian Penawar antivirus Coronavirus Covid-19 Interferon


Nutriferon Adalah Penggalak Imunisasi Atau Immune Booster Kepada Tubuh.

Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi – saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada fungsi imun yang sihat.

Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan di US yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai interferon yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badan secara semulajadi.

Dihasilkan oleh individu yang menjumpai Interferon – Dr. Yasuhiko Kojima, pakar imunologi dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954, telah melakukan penyelidikan berdedikasi selama empat puluh tahun untuk mencari sebatian semulajadi yang akan memberi rangsangan kepada pengeluaran interferon

Penyelidikan selama 40 tahun – selepas 40 tahun melakukan ujian yang teliti dan melibatkan percubaan bertan-tan kandungan sebatian semulajadi dan herba, Dr. Kojima membangunkan campuran unik 4 elemen berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi interferon badan.

Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. Nutriferon mempunyai MACH, 1 campuran interferon drpd ekstrak tumbuhan yg telah dipatenkan formula exclusive yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckl.

Disokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia- 4 kajian klinikal yang dikeluarkan mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di Nutriferon.

Formula eksklusif dilindungi oleh 3 paten – Nutriferon disokong oleh tiga paten dan hanya boleh didapati melalui Shakee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya eksklusif di Shaklee.

Dibuat menepati piawaian kualiti yang terbaik – supplemen tambahan yang berkesan, Nutriferon telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan prestasinya.

Menurut kajian terbaru, Nutriferon telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

Sejak NutriFeron ™ telah dibangunkan, beberapa kajian klinikal manusia telah mendokumenkan keberkesanan makanan tambahan ini. Kajian ini, yang telah disiarkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Therapy, dan Journal of Alternative and Complimentary Medicine, mengetengahkan pelbagai faedah yang berkaitan dengan NutriFeron.

Jika anda ingin mendapatkan produk Interferon Shaklee, boleh terus buat belian di laman web Shaklee dengan harga ahli

Nutiferon sekotak 15 sachet

1 kotak
Harga pasaran RM 190
Harga ahli RM 152
Postage RM 10

Daftar ahli RM 35 dan automatik dapat harga ahli sekotak RM 152.


2 kotak
Harga pasaran RM 380
Harga ahli RM 304
Free postage untuk belian RM 300 ke atas.

Daftar ahli RM 35 dan automatik dapat harga ahli 2 kotak RM 304.


3 kotak
Harga pasaran RM 570
Harga ahli RM 456
Free postage RM 10
Free membership Shaklee RM 35
Jimat RM 189

Atau boleh juga hubungi Umi melalui Whatsapp
Sila click gambar dibawah

Pengeposan dari dan oleh HQ Shaklee
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

3 ulasan:

  1. terbaik lah shaklee.

    BalasPadam
  2. harap harap segala kajian yang dibuat dan ada produk yang dapat membantu menghapuskan virus.

    BalasPadam