Promosi Shaklee Ogos 2018 | Vivix, Alfalfa Complex, Youth Skincare


Promosi Shaklee bagi bulan Ogos 2018 kali ni paling berbaloi. Ada 5 jenis promosi yang ditawarkan iaitu Vivix beli 6 free 1, Vivix twin pack diskaun 5%, Alfalfa Complex beli 3 botol diskaun 5%, set bersalin/berpantang dan skincare Youth.

Dengan harga 6 botol Vivix Shaklee, anda akan dapat 7 botol Vivix!


Kelebihan lain ialah
  • Free Membership/Keahlian Percuma yang bernilai RM65.
  • Dapat 1 botol Extra Vivix.
  • Percuma Pos ke Seluruh Malaysia
  • Untung bonus tunai bernilai lebih kurang RM250.
  • Anda boleh beli Red Hot Cooler Bag dengan harga RM8 sahaja apabila beli 2 set Twin Pack Vivix. Berbaloi sangat sebab mudah nak bawa botol vivix ini semasa travel.
Bagi yang baru nak cuba vivix, lebih baik beli Promosi Twinpack ni.

Anda juga layak mendapat kelebihan berikut:
  • Percuma Keahlian Shaklee / Daftar Ahli Shaklee secara percuma bernilai RM65.
  • Percuma Pos ke seluruh Malaysia.
  • Less 5%
  • Cash Bonus Rm36.
Sempena minggu pertama bulan Ogos ini adalah Minggu Penyusuan Ibu Sedunia (Bermula 1 hingga 7 Ogos). Shaklee lancarkan promosi berkaitan dengan Set Postnatal (Set Selepas Bersalin).


1. Promosi Alfalfa dengan setiap pembelian 3 botol (Besar atau Kecil) akan dapat diskaun 5%.
2. Pembelian 1 set Postnatal akan dapat FREE 1 Beg "Why I Love Shaklee"


Beg nanti boleh lah nak buh barangan bayi atau apa-apa saja barangan untuk dibawa ke hospital semasa nak bersalin kelak.

Shaklee masih meneruskan promosi Set Youth Skincare kerana ia adalah produk skincare terbaik yang pernah dihasilkan selepas 8 tahun kajian. Terdapat banyak testimoni pengguna Youth yang telah mencubanya dan hasilnya sangat mengkagumkan. Ada yang mendapat kesan seawal 1 minggu selepas memakainya.


Promosi Youth Skincare untuk Ogos 2018 kali ni, Shaklee bawakan khas 1 Facial Cleanse Device yang banyak fungsinya selain menanggalkan makeup di muka.


Malah ia sesuai untuk digunakan untuk mengurut dan menanggalkan kulit mati pada badan. Tengok harga kat Sephora pun dah RM 900 kot khabarnya. Hehe

Kepada para pembaca yang ingin dapatkan lebih maklumat mengenai promosi Shaklee, boleh hubungi kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan