Tips Pantas Hilangkan Jerawat Untuk Wanita Bermasalah


Pagi-pagi kalau kita bersiap nak pergi kerja, mesti cermin akan menjadi sasaran utama. Ye lah kan, nak tengok cacat cela mana-mana di muka untuk kita touch up. Antara menda paling ketara kita akan nampak semestinya lah jerawat! Kalau yang kecik pun dah menyakitkan hati, apatah lagi kalau jerawat tu besar kan?!

Pelbagai produk dah dibeli untuk kulit muka sensitif nak hilangkan jerawat dan parut jerawat. Namun tak ada yang berkesan dan bertindak dengan pantas. Malah membazir masa, duit dan tenaga je beli set kecantikan tu. Dah la tak semulajadi. Akibatnya kulit muka pulak ada kesan terbakar. Oh muka jadi bertambah teruk!

Kini ada penyelesaian untuk awak yang bermasalah jerawat. Set kecantikan yang diperbuat daripada bahan semulajadi. Paling penting produk daripada rangkaian set kecantikan ini telah lama berada di pasaran iaitu sejak tahun 1961 lagi. Malah, produk-produk ini membekalkan nutrisi keperluan harian yang diperlukan oleh tubuh.

Vitamin C : merangsang pembentukan kolagen, mencuci darah, mencantikkan kulit, merawat kulit, meyembuhkan kulit yang tercedera.
ESP : membantu menghasilkan sel baru yang lebih sihat, membantu mencantikkan dan mencerahkan kulit.
Garlic Complex : antibiotik, antifungal, antibakteria semulajadi. Membantu proses pemulihan jerawat yang kronik sehingga bernanah.
GLA Complex : membantu mengawal paras hormon, mengurangkan keradangan dan ketidakselesaan akibat jerawat, mencantikkan kulit, menjadikan kulit lebih berseri
Vitamin E : membantu memudarkan parut akibat jerawat, mencerahkan kulit, menjadikan kulit lebih berseri.


Paling best, saya ada rahsia untuk membantu anda bagi melawan jerawat dan hasilnya boleh anda lihat seawal kesan seminggu. Malah ada pengguna saya yang konsisten makan set kecantikan ini mengakui hasil seawal 2-3 hari sudah boleh dirasai. Anda juga akan dibekalkan dengan cara masker bagi melawan jerawat secara luaran.

Vita-C Plus 180 tablet RM 97.50
ESP 850 gram RM 161.25
Garlic Complex 60 tablet RM 56.25
GLA Complex 60 softgel RM 91.25
Vita-E Complex 120 kapsul RM 156.25



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan