Pengamal Shaklee Sejak 1977


Kisah Saintis Pengamal Supplement

Masa talk 'The Best For Baby' oleh Dr Sonhee Park, Senior Researcher Shaklee pada 2 November lepas, dia sempat berkongsi kisah dia dan supplement

Kenapa perlu supplement?

Dalam dunia ni takda satu makanan yang boleh ada semua nutrisi lengkap. Kalau nak makan semua nutrisi lengkap. Kena makan banyak macam-macam pulak tu. Mesti tak mampu.

Jadi dia mula ambil supplement sejak 1977 masa tu umur dia 23 tahun. Kini dia pada usia 63 tahun masih sihat dan cergas berbanding kawan-kawan dia dan keluarga yang ada macam-macam penyakit pada usia warga emas ni

Dia pun maklum the best sejak dia tukar ke brand Shaklee, dia tak pernah kena selsema dah. Tu yang dia cergas

Dan dia juga bagitau Shaklee amat pentingkan kualiti. Salah satu test yang Shaklee buat adalah test kehadiran 350+ bahan kimia atau pesticide yang hadir dalam bahan / produk Shaklee. Test yang Shaklee buat ni lebih daripada requirement FDA yang suruh buat 200 test sahaja tapi sebab Shaklee memang jaga betul kualiti, buat lebih test sebab dunia ni makin bertambah bahan kimia!

Sampi tahap tu Shaklee buat test untuk pastikan produk selamat! Memang tahap lebih organik! Beruntung kita dapat consume produk daripada hasil yang terbaik.



 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp saya terus di : http://shakleepengedarsah.wasap.my/
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan