Duit Kertas Istimewa RM 60 dan RM 600 Keluaran Bank Negara Malaysia


Bank Negara Malaysia keluarkan Duit kertas istimewa RM60 & RM600. Koleksi khas sempena ulang tahun ke-60 Perjanjian kemerdekaan Persekutuan Tanah Melayu.


Wang kertas istimewa ini adalah sempena ulang tahun ke-60 Perjanjian kemerdekaan Persekutuan Tanah Melayu.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan wang kertas ini, berikut adalah jenis-jenis yang ditawarkan oleh bank negara malaysia (BNM).

Wang kertas bernilai RM600.


Nilai wang kertas ini berjumlah RM600 dan dijual pada nilai RM1700 Sekeping. Wang ini hanya dicetak sebanyak 6,000 keping sahaja.

Wang kertas bernilai RM60 (Bercantum 3 dalam 1)

Nilai wang kertas ini berjumlah RM180 dan dijual pada nilai RM500 sekeping. Wang ini juga dicetak sebanyak 6,000 keping sahaja.

Wang kertas bernilai RM60.


Nilai wang ini adalah sebanyak RM60 dan dijual pada harga RM120 sekeping. Wang ini dicetak sebanyak 60,000 keping sahaja.

Menariknya, pendaftaran keahlian Shaklee pun RM 60 + sahaja
Sekali bayar seumur hidup.
Jimat ke jimat?


Secara tepatnya RM 69.90 (tidak termasuk postage memberkit keahlian RM 10.60)

7 Faedah dan Kelebihan Mendaftar Jadi Ahli Shaklee
👉Boleh Beli Shaklee Online atau Beli Shaklee di Branch menggunakan Harga Ahli Shaklee.
👉Boleh dapat access exclusive dengan pakar nutrisi (nutritionist Shaklee) untuk mendapatkan consultation exclusive tentang cara pemakanan Shaklee yang sesuai dengan masalah kesihatan yang dihadapi.
👉Dapat maklumat exclusive terus dari Shaklee untuk promosi dan free gift setiap bulan.
👉Dijamin dapat stock fresh dari HQ
👉Boleh beli Shaklee terus dari kaunter HQ atau dalam sistem online Shaklee www.shaklee2u.com.my tanpa perlu berurusan dengan Ejen Shaklee / Pengedar Shaklee.
👉Boleh beli Shaklee online direct dari HQ atau melalui CALL juga, sangat mudah dan menjimatkan masa. Yang tak daftar ahli tak dapat kelebihan ni.
👉Dapat jemputan exclusive dari Nutritionist Shaklee untuk menghadiri program pemeriksaan kesihatan percuma.

Nak bersama kami di dalam team Shaklee? Click link Whatsapp saya di bawah 😊




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan