Tertarik dek keberkesanan produk, Heliza Helmi pilih Shaklee


Heliza Helmi terbuka hati untuk menggunakan Shaklee selepas melihat transformasi perubahan kulit kawan beliau. Ini membuktikan produk Shaklee sentiasa berkesan.

Vivix, salah satu suplemen membantu untuk masalah kulit. Pengamal Vivix mendapati kulit mereka semakin sihat, di samping ada yang kelihatan awet muda.

Bagaimana Vivix Membantu Kulit Bermasalah?

Vivix mengandungi antioksidan tinggi iaitu Resveratrol. Kajian klinikal membandingkan tahap perlindungan sel diantara Resveratrol, vitamin E dan vitamin C.

Hasilnya, Resveratrol mampu melindungi kerosakan sel setinggi 95%, Vitamin E 65% dan vitamin C 37%.

Vivix mempunyai 13 kali ganda lebih antioksidan akan melindungi sel kulit dari rosak. Sifat utama antioksidan untuk kulit ialah meneutralkan kesan tindak balas kulit pada serangan seperti sinar UV, hormon tak stabil, bakteria dan sebagainya. Antioksidan juga menghalang penimbunan radikal bebas.

4 Cara Vivix Membantu Cantikkan Kulit

No 1: Halang dari kerosakan kulit akibat sinar UV
Polyphenol yang ada dalam VIVIX bantu elak kerosakan sel kulit akibat panahan cahaya matahari. Sinar UV ni akan menyebabkan tompok hitam jeragat pada wajah.

No 2: Kurangkan penuaan awal dan pembentukan kedutan
Bila sel kulit rosak, muka akan nampak tua daripada usia. Kulit mula nak berkedut terutama sekitar bibir, dahi dan mata.  Tambah lagi kalau diet kita sehari-hari ada pengambilan gula jadi pembetukan AGE jadi lebih cepat. Sel lebih cepat rosak.

No 3: Sokong penghasilan kolagen sihat
Menginjak umur 30-an, kolagen kulit mula merosot. Bila merosot, susah nak sokong keanjalan kulit. Lebih cepat kedut, lebih cepat timbul jeragat dan kelembapan kulit jadi tak seimbang. Polyphenol dalam Vivix membantu masalah ni.

No 4: Bantu kulit lebih awet muda dan anjal
Apabila cukup kolagen, sel kulit segar dan sihat. Hasilnya nampak lebih awet muda. Ini termasuk sel keseluruhan badan. Jadi kita lebih bertenaga walaupun umur meningkat.

Paling best, saya ada rahsia untuk membantu anda bagi mendapatkan hasil kulit tegang dengan cara masker secara luaran.

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

4 ulasan:

  1. ramai yg guna vivix..tapi harganya..alahaii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah boleh, kena menabung dulu macam saya buat camtu jugak. Hehehehe 😁

      Padam
  2. skrg ni ramai yg sedar kebaikan vivix

    BalasPadam