Usia 30-an, Penyakit Bertalu Datang dan Sukar Hamil [Part 1]



Saya terlalu pentingkan kerja. Macam-macam jenis penyakit datang kepada saya. Terutama obesiti, cyst, PCOS, resdung, gastrik, migrain, hypertension. Aduhh. Saya yang dok ngah taip pun seram baru nak masuk 30-an oii 😱😱😱

Satu hari saya belek muka kat cermin. Masa tu ada mase lebih sikit konon. Saya baru sedar apesal aku nampak tua sangat dah ni. Macam dah orang umur 40-an ja. Tak padan dengan umur. Nampak macam sihat tapi hakikatnya tak. Tetiba saya rasa macam ditampar seseorang. Buatlah sesuatu untuk diri sendiri!!

Saya tak buang masa, saya terus wassap sorang kawan sekolah, saya adukan serba sikit masalah saya. Tapi time tu saya takde bagitau segala mak nenek penyakit yang saya ada tu. Sebab konon tak serius. Yang saya tanyakan camna nak awet mudakan muka dan sihatkan kulit (biase la pempuannn 😘😘😘) Beliau suggest kat saya item macam dalam pic ni. Dan tambahan sebotol Vitamin E.



Mesti ada yang tanya tak takut ke makan banyak-banyak ni. Saya mula-mula pun fikir macam-macam. Dah la saya ni memang anti pil-pil ni. Tapi sebelum saya ambik keputusan nak consume semua ni saya dah buat research sikit pasal SHAKLEE ni. Saya ambik pada 2015 dan hanya selepas 2 tahun saya rasa saya ada tanggungjawab untuk share kepada anda yang produk SHAKLEE memang superb!

Apa yang saya dapat lepas makan ni? Nak kata muka peloles ala Nelopa tu idokla. Tapi saya rasa kulit muka tak kusam macam dulu. Saya rasa confident level saya makin meningkat la. Maklumla keja sekejap dalam ekon, sekejap kat site kena panas. Dan dalam tak sedar semua penyakit yang saya tulis kat atas tadi beransur hilang. Kalau dulu dalam handbeg memang spare gaviscon stick untuk pedih ulu hati sebab gastrik. Sekarang takde dah 😊 migrain pun tak berani datang. Dan dah kurus sikit sekarang. Saya perasan saya tak kene bayar kan 😂 apepun semuanya dengan izin Allah.

Dan ade sesuatu kemujaraban SHAKLEE yang saya alami sndiri. Cyst dan PCOS saya hilang. Allahuakbar. Syukur. Doktor pakar memang dah sahkan saya susah nak pregnant. Buktinya selepas 12 tahun, Aiman memang takde adik.


Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO

 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan