Set Puasa Popular

Saya nk kongsi tentang Vitamin yg bantu anda dalam tempoh berpuasa.
Bagi yang nak kekal bertenaga, tahan lapar, maintain susu, elak serangan gastrik saya sangat sarankan mengambil ESP. 💁☺️

Kenapa ESP? ❓ ❓
✅ESP Mempunyai indeks Glisemic yang rendah yang bukan sahaja bagus untuk pesakit kencing manis, namun menyebabkannya dihadam secara perlahan-lahan oleh perut yang menyebabkan tenaga dilepaskan secara perlahan-lahan dan konsisten untuk rasa KENYANG yang LAMA
✅ESP Memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu rosak.
✅Untuk ibu menyusu pula, ESP membantu di dalam penghasilan susu ibu yang berkualiti kerapa protien merupakan komposisi penting di dalam susu ibu. Yang paling best, susu ibu kelihatan pekat dan berkrim! (Pengalaman sendiri).
✅Untuk pesakit gastrik pula tak perlu susah hati. Sebab ESP yang bersifat alkali mampu menyeimbangkan asid di dalam perut disamping membaiki sel-sel perut yang tercedera disebabkan asid tersebut.

♥️ Nak lagi Power, tambah Performance Drink! (PD) 🏋🏻🏋🏻 🚴⛹🏻
✅ PD mengandungi formula untuk imbangan elektrolit yang sempurna seperti minuman isotonik.
✅ Minuman isotonik biasanya diambil oleh ahli sukan atau yg gemarkan aktiviti lasak untuk menggantikan cairan yg telah hilang dari tubuh mereka.
✅Sama juga dengan Performance Drink, ianya digunakan untuk menampung kekurangan pengambilan air apabila sedang berpuasa tau!

Jika anda punyai bajet kewangan yang lebih, boleh ambil Full Set Puasa 😊



Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 Set Combo Puasa



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Produk Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda.

Hubungi saya

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : umi.ahliyasah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan