Berat naik 6kg dalam masa 10 bulan dengan set Tambah Berat Shaklee


Saya ni sejak anak dara lagi berat saya tak pernah cecah 40kg. Rasanya lebih 15 tahun dah. Yang menjadi masalah kat saya masa nak cari size baju. Selalunya kena cari size XS atau S tapi memang susah nak jumpa dan kadang-kadang size S tu pun besar dengan saya. Lama juga saya alami masalah ni sebab saya makan la banyak mana pun, makan tengah-tengah malam sebelum tidur pun memang berat akan maintain 36-37kg je.

Ingatkan selepas kahwin berat akan naik la macam kebanyakkan orang tapi dah kahwin pun berat saya maintain sama. Sampai la saya pregnant baru la dapat cecah sehingga 50kg.

Tapi lepas jer dari pantang turun balik ke berat asal. Alahai sampaikan nurse-nurse kat Klinik Kesihatan marah la suruh makan banyak lagi. Tiap kali check-up klinik mesti kena tahan telinga tapi saya dah tak tahu nak buat apa lagi dah nak bagi berat saya ideal.

28/10/2013 saya register sebagai ahli Shaklee dengan tujuan utama saya nak tambahkan production susu untuk menyusu Ammar yang dah cecah setahun.

Saya beli Vitalea, B Complex, Alfalfa dan Ostematrix. Sehari selepas barang-barang ni sampai, suami saya tanya "Set naik berat badan ada tak?
" Saya terfikir ada ke?

Masa ni zero knowledge pasal Shaklee. So terus saya Google info dan ternyata ada!

Mata saya dah bersinar-sinar dah tak sabar nak order lagi...jadinya saya order ESP dan Mealshakes sebagai tambahan. Makanya suami saya juga consume set berat badan ni iaitu Vitalea, B-Complex dan Mealshakes.

Alhamdulillah dengan izin Allah berat badan saya dan suami naik. Pipi pun dah takde la nampak tulang pipi je. Naik berat badan tak bermaksud gemuk ye. Sebab masih ramai yang cakap saya slim tapi shape your body and built muscle. Bukan berat air. BONUS yang saya dapat, kesan sampingan dari produk yang saya ambil adalah tenaga dan kulit.


Kat sini saya kongsikan berapa berat saya naik selama 10 bulan consume Shaklee

Tinggi : 149cm
Target berat Ideal : 45-47kg
28/10/2013 - berat asal 36.5kg
28/11/2013 - berat naik 38kg
14/12/2013 - berat naik 38.6kg
11/1/2014 - berat naik 39.3kg
02/02/2014 - berat naik 39.8kg
29/08/2014 - berat naik 42.5kg
Total kenaikan - 6kg

Yeay...Akhirnya...berat saya cecah jugak angka 40kg tu...usaha bakal diteruskan...InsyaAllah selagi diizin olehNya.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.


 Tambah Berat Shaklee


Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA Jika anda mendaftar ahli Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_shaklee
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan