Pedih ulu hati hilang dengan pengambilan Peppermint Ginger Plus dan ESP Shaklee



Effect pada mak saya sendiri. Suatu malam waktu saya datang rumah mak, saya lihat mak urut-urut dada dia. Bila saya tanya kenapa?? Mak jawab pedih ulu hati. Dia tak tahan sangat.  Pedih ulu hati mak ni, asal silap sikit makan memang akan jadi. Bukan sekejap je sakitnya. Sakit yang mak rasa tu daripada malam sampai pagi susah nak hilang. Bila lihat mak sakit, saya terus balik rumah ambil Peppermint Ginger Plus.

Saya patah balik pergi rumah mak. Jarak rumah mak dan saya dalam 15-20 minit. Sampai rumah mak, saya larutkan 3 biji Peppermint dan ESP. Tak sampai 1 jam, dia rasa lega sangat.


Sampai dia cerita dengan orang yang datang rumah. Bagus ambil Shaklee ni. Kalau tak masa pedih ulu hati dulu, amik ubat hospital yang macam air kapur tu susah nak lega dan dia tak sanggup minum sebab bila minum mesti nak muntah.

Yang lebih saya teruja bila puasa tahun ni dia tak kena pun pedih ulu hati berbanding tahun puasa sebelum ni. Bangun pagi mesti nak muntah. Tiada apa yang lebih menggembirakan hati seorang anak bila melihat mak sihat. Alhamdulillah




Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.

 Set Pedih Ulu Hati



Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA Jika anda mendaftar ahli Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan