Kurus & Kekalkan Otot Dengan Cinch Shake


Ramai yang nak KURUS dan ramai yang nak CANTIK dalam masa yang sama. Orang kata full package; kurus, cantik dan sihat. Kalau kurus tapi badan tidak sihat, tiada maknanya juga. Kalau kurus tetapi badan rasa tak fit dan kelihatan menggeleber pun tidak cantik juga.

Sewaktu berdiet, kita akan kehilangan lemak dan otot. Apabila otot hilang, kita kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan ini akan merendahkan kadar metabolisme badan. Apabila kita berhenti berdiet, kita tidak lagi boleh membakar kalori seperti kita lakukan sebelum ini. Ini akan menyebabkan berat badan bertambah kembali dan kitaran ini akan berulang setiap kali anda meneruskan diet. Keadaan ini dipanggil kesan yo-yo.

Apa yang kita perlukan? Jawapannya ada pada Cinch Shake Shaklee.

Cinch Shake Shaklee



Kenapa kita perlukan Cinch?

Cinch Shake Shaklee sangat diperlukan didalam program diet kerana ia membekalkan 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6g serat larut. Protin sangat penting untuk membina otot, dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protin juga boleh menahan kelaparan dan memberikan rasa kenyang yang lama, yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

4 sebab utama Cinch Shake dipilih dalam program diet sihat dan selamat.

1. Ianya diformulasi dengan leucine, asid amino penting untuk membakar kalori dan lemak sambil mengekalkan jisim otot.

2. Dengan leucine, jisim otot kekal. Ini mengekalkan kadar metabolisme badan. Sesetengah produk biasa dipasaran memang membakar lemak, dalam masa yang sama turut membakar otot, yang kemudiannya memperlahankan kadar metabolisme badan. Akibatnya, setelah berat anda turun setelah mengambil produk tersebut, dan kembali naik semula setelah berhenti. Ini tidak terjadi dengan Cinch.

3. Cinch kaya dengan protien, dibancuh dengan susu segar sebagai pengganti hidangan makanan. Anda kekal kenyang tanpa rasa lapar yang melampau. Ketika ini, badan akan membakar kalori dan lemak berlebihan dalam badan.

4. Selepas anda kurus dengan cinch anda kekal cantik! Kenapa? Ini kerana otot-otot yang memejalkan tubuh masih dipelihara dengan baik dengan adanya leucine.Tiada paha, lengan dan perut menggeleber!

Kelebihan Cinch Shake Shaklee

  • Menyimpan otot yang sedia ada dan memelihara otot dari rosak
  • Membakar lemak yang tidak diingini
  • Mengurangkan inci yang tidak diingini
  • Tinggi kandungan serat
  • Mengandungi nutrisi lengkap untuk memelihara keseluruhan kesihatan
  • Kaya dengan protein soya NON GMO
  • Nilai glycmic index (GI) yang rendah sesuai untuk mengekalkan paras gula dalam darah
  • Mengandungi 24 gram protein utuk setiap hidangan, cukup untuk merasa puas dan kenyang


Cinch Shake Shaklee didatangkan dalam 3 perisa iaitu Vanila, Coklat, Cafe Latte. Pilih la yang mana anda suka kerana masing-masing ada citarasa. Cinch Shake adalah cafein free kecuali perisa Cafe Latte. Tetapi anda jangan risau, sebab kandungannya cumalah kurang 1mg untuk setiap hidangan.

Nak KURUS dan dapatkan badan yang MENAWAN?

Berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.

 Cinch Chocolate

 Cinch Cafe Latte

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. Cinch Shake terbaik untuk bina semula otot.. Cafe Latte pilihan saya..:)

    BalasPadam