4 Tips Untuk Putihkan Kulit Dengan Cara Selamat dan Semulajadi


Kebanyakan gadis mahu pun wanita ingin memutihkan muka sedangkan warna kulit sawo matang rakyat Asia telah menjadi dambaan orang putih. Ada jugak yang putih hanya di muka sedangkan perbezaan ketara boleh dilihat pada tangan, tengkuk, kaki dan tubuh badan mereka. Jadi kat sini penting untuk kawan-kawan memutihkan muka dan tubuh badan dari dalaman.

Berikut Cara Putihkan Muka Dari Dalam Tubuh:

Perbanyakkan pengambilan sayuran hijau dan ikan salmon. Kandungan lemak dalam ikan salmon boleh menyebabkan sel kulit bekerja dengan cepat.
Perbanyakkan pengambilan buah-buahan yang mengandungi vitamin C. Khasiat daripada vitamin C untuk menghaluskan dan mencerahkan kulit.
Perbanyakkan minum air putih kerana ia akan menjaga kulit anda agar tetap lembab dan sihat.
Ambil vitamin yang mengandungi vitamin E yang dos tinggi. Vitamin E sangat bermanfaat untuk keanjalan kulit serta mencegah penuaan semulajadi.

Dalam keghairahan anda untuk memiliki wajah yang putih berseri, ada beberapa perkara yang perlu diberikan perhatian:

Untuk menjaga keindahan kulit wajah, anda harus rajin membersihkan muka setelah melakukan aktiviti luar serta sebelum tidur. Pilihlah pembersih muka yang terdiri daripada susu pembersih, kemudian jangan lupa pakai toner (penyegar).
Jangan abaikan pemakaian pelembab wajah, terutama ketika anda keluar dari rumah. Jika wajah anda jenis berminyak, sebaiknya pilih pelembab yang mengandungi air.
Selain itu, jangan lupa pakai krim pelindung matahari yang mengandungi SPF 15 apabila anda hendak keluar dari rumah.
Lakukan srubbing dan masker wajah untuk menanggalkan sel-sel kulit mati.
Sapukan krim pemutih wajah secara rutin. Tetapi, pastikan anda memilih produk pemutih yang tidak mengandungi bahan kimia berbahaya serta sesuai dengan jenis kulit muka anda. - wom



Dah hampir 2 bulan mengamalkan Vitamin C. 

Garis- garis di muka dah tak kelihatan selepas mengamalkan Sustained Release Vita C Plus

Perubahan memang ketara sangat. Kulit muka makin cerah, putih gebu. Syukur Alhamdulillah, Sustained Release Vita C Plusnie sangat serasi.











DAH CERAH. TERIMA KASIH VITAMIN C !!

Vitamin C bukan sahaja boleh putihkan kulit, bagi kulit licin, kecutkn jerawat, hilangkan jeragat.

Tapi boleh hilangkn kolestrol dalam badan jugak! Maksudnya Vitamin C boleh la dijadikn ubat diet.

Paling saya suka, Vitamin C boleh hilangkan selulit di bahagian paha dan ada juga cakap ambik Vitamin C tak smpai seminggu kulit kering di bahagian muka dan mulut pun boleh baik!








Berita baik! Hari ni adalah hari terakhir untuk dapatkan produk memutihkan kulit secara selamat dan semulajadi iaitu Vitamin E dan Vitamin C

Vitamin E 120biji RM 149.00
Vitamin C 180biji RM 92.50

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.



Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga lebih murah?


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. Salam

    SELAMAT TAHUN BARU 2015

    Bersama-sama lah kita mendoakan kesejahteraan dan kemakmuran bagi seluruh negara dan seluruh dunia. Semoga 2015 ini akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... amin...

    BalasPadam