Promosi TRIPLE Shaklee JANUARI 2015


Assalamualaikum semua. Tahun baru sudah menginjak ke minggu kedua Januari 2015, Alhamdulillah kita diberi kesempatan untuk masih bernafas. Sempena Januari 2015, Shaklee sekali lagi buat offer 3 produk sekaligus iaitu Alfalfa Complex, Vivix dan Vitalea for Children.


Vita-Lea For Children adalah multivitamin kunyah terbaik untuk kanak-kanak. Ia dipenuhi dengan kebaikan tulen. Vita-Lea For Children dipenuhi dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% Nilai Harian Vitamin C.

Vita-Lea For Children kini mempunyai lebih vitamin D - 600 IU setiap hidangan, yang 150% nilai harian serta memiliki kalsium, magnesium dan banyak lagi untuk membantu tulang sokongan yang kuat dan badan yang sihat. Dengan perisa yang enak, Vita-Lea For Children adalah pasti menyeronokkan


Promosi Vivix Beli 6 Percuma 1 atau Beli Pek Kembar Vivix

PERCUMA Keahlian Seumur Hidup

Rebat Wang Tunai


Paling mengujakan semestinya Vitalea for Children kerana sejak Umi join member Shaklee pada 2012, masa tu Vitalea for Children memang dah takda dalam pasaran Malaysia. Ketika tu, Vitalea for Children ditarik balik dari pasaran bagi membolehkan pihak Shaklee untuk upgrade kandungan di dalam Vitalea for Children.

Selain tu, bulan Januari 2015 juga menyaksikan kemunculan kembali Cinch Tea Mix. Pengguna tegar yang nak kurus memang suka la dengan kemunculan Cinch Tea Mix ni, hehehee.



Penemuan Revolusioner oleh Shaklee
(150ml)
Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.
* Serba asli. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Eksklusif untuk Shaklee.


Sumber Nutrien dan Klorofil Asli

Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi.
Alfalfa Complex mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Alfalfa Complex merupakan salah satu Formula Unik Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an.

Sumber alfalfa semula jadi
Tablet boleh dihancurkan dan dicampurkan ke dalam air mendidih untuk dijadikan minuman herba asli.
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. Jika anda hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu.




Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan