Marhaban Ya Ramadhan - bulan untuk detoks


RAMADHAN MUNCUL LAGI! Bagi umat Islam, Ramadhan merupakan bulan yang dinantikan kerana selain berpuasa membersihkan dosa, menyucikan jiwa, Ramadhan juga dilihat sebagai bulan untuk menyah-toksin tubuh. Berpuasa sangat baik dalam membantu tubuh menyingkirkan pelbagai 'racun' yang bersarang di dalam perut. Berpuasa sebenarnya memberi ruang masa yang cukup kepada organ pencernaan seperti perut, usus, pankreas dan hati untuk melakukan kerja-kerja pembersihan di samping memperbaiki mana-mana bahagian yang rosak dek kerana pertambahan beban makanan harian yang dimakan.


Detoks di Bulan Ramadhan Ala Shaklee
Mahu detoks dan kekal sihat bertenaga sepanjang Ramadhan dengan suplemen Shaklee? Antara produk yang disyorkan adalah :

Performance Drink
Soy Isolate Protein Powder (ESP)
NutriFeron
Alfalfa Complex
Vita-Lea
B-Complex
Sustained Release Vita-C 500mg

Dan cara pengambilan yang dicadangkan pula adalah seperti berikut :

Waktu Bersahur
Anda boleh mengambil nasi atau apa saja juadah sahur. Namun, disebabkan waktu yang singkat ditambah kesukaran mengejutkan anak untuk bangun bersahur, kombinasi ESP dan Performance Drink
membantu para ibu untuk memberikan yang terbaik buat seisi keluarga. Lebih kenyang, lebih bertenaga dan tubuh kekal terhidrat, insyaAllah.

Alfalfa juga boleh diambil untuk detoks.

Waktu berbuka
Dimulakan dengan pengambilan kurma sebelum mengambil juadah utama berbuka. Anda boleh tambahkan pengambilan Performance Drink + ESP untuk tenaga tambahan bagi menunaikan solat tarawikh, serta Alfalfa bagi tujuan detoks.

Sebelum tidur
Amalkan segelas ESP bersama vitamin lain seperti Vita-Lea, B-Complex, Vita-C Plus serta NutriFeron bagi meningkatkan sistem imun tubuh. insyaAllah dapat menghindar daripada penyakit seperti demam, selsema dan batuk, memandangkan cuaca yang panas lebih terasa di bulan Ramadhan. Selain itu, anda digalakkan meminum banyak air.

Paling gembira, produk yang diambil pada ketika Ramadhan ini boleh memberikan kesan yang jelita dan langsing di Aidilfitri nanti!




Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan