Bentuk wajah V-Shape & Inch Loss.


Omega-3 mampu membaiki kulit dari dalam.
Ikan, kacang dan sayur-sayuran berdaun hijau adalah tinggi dalam kandungan asid lemak dan protein, di mana kedua-dua nutrien ini adalah penting yang diperlukan untuk membantu memperbaiki sel-sel kulit yang rosak. Laurie Tansman, MS, RD, CDN, seorang pakar pemakanan di Gunung Sinai Medical Center di New York, mendakwa, "Omega-3 bukan sahaja memainkan peranan penting dalam kesihatan membran setiap sel dalam badan kita, ia juga membantu melindungi kita daripada ancaman kesihatan. "Omega-3 menyihatkan kulit dari dalam keluar. Membaiki membran sel yang rosak membantu menjadikan kulit lebih berdaya tahan kepada ancaman dari segi dalaman dan luaran.

Anti-Radang Yang Berkuasa
Omega-3 mempunyai anti-radang yang mengurangkan kemerahan dan bengkak, mengehadkan kegatalan, aspek yang amat positif untuk kulit yang lebih jelas. Dalam artikel Julai 2009, "NaturalHealth.com," menyatakan, "Terdapat juga pelbagai keadaan kulit tertentu yang boleh mendapat manfaat daripada suplemen minyak ikan, atas sebab-sebab yang sama. Ini termasuk ekzema dan dermatitis serta psoriasis. Semua ini mendapat manfaat daripada anti kualiti radang minyak ikan. "Asid lemak menggalakkan pengeluaran semula jadi badan terhadap bahan kimia yang mengawal keradangan.

Pemulihan kulit
Asid lemak adalah emolien, pelembap semulajadi yang melembapkan kulit kering. Minyak ikan kaya dengan lemak politaktepu, membantu lemak memulihkan hilang dalam kulit, sekali gus membasmi kekeringan. Dalam Universiti 2009 Maryland Medical Center artikel, Steven D. Ehrlich, NMD negeri, "Dalam satu kajian klinikal, 13 orang dengan sensitiviti matahari dikenali sebagai dermatitis foto menunjukkan sensitiviti yang kurang kepada sinaran UV selepas mengambil makanan tambahan minyak ikan." Sunscreen masih pertahanan yang terbaik tetapi apabila digunakan bersama-sama dengan omega-3, membuat pejuang berkuasa.

Faktor Perasaan Gembira
Tekanan adalah faktor yang utama yang menyebabkan kulit mengalamai penuaan dan kedutan. Omega-3, khususnya EPA, telah dikaji mengenai ciri-ciri anti-kemurungan. Pengurangan tekanan dan perasaan emosi memainkan peranan yang kukuh dalam kulit yang sihat. Sebagai yang bebas tekanan adalah satu manfaat kepada badan, dan sifat-sifat rasa-baik Omega-3 adalah satu aset yang bernilai.

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:
Call / SMS : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Add Fb saya : Umi Nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : Cantik Sihat Semulajadi untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Catat Ulasan