Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi

Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi
Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi


Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi | Umur belum cecah 40 tahun lagi tapi saya kerap alami sakit pinggang, sakit lutut dan kejang kaki. Kemungkinan disebabkan oleh kesan kemalangan yang pernah dialami.

Kemalangan pada 21 tahun yang lepas menyebabkan saya tak dapat nak solat macam biasa tetapi terpaksa solat duduk atas kerusi disebabkan keadaan lutut saya yang terlalu sakit.

Bila saya duduk dalam jangka masa yang lama, saya akan ambil masa untuk bangun dan berdiri. Bila berjalan, kaki saya akan terdengkot-dengkot kerana menahan sakit. Perasaan saya masa tu memang sangat sedih mengenangkan tahap kesihatan saya.

Saya rujuk pada doktor dan makan ubat yang disarankan oleh doktor tetapi kesakitan yang saya alami akan baik sekejap jer dan kemudian rasa sakit tu akan datang balik.

Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi
Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi


Pada Julai 2020 saya berkongsi masalah kesihatan yang saya alami dengan mas dan minta pendapat mas supplement apa yang sesuai untuk masalah saya alami. Alhamdulillah penerangan yang mas berikan sangat jelas dan terperinci.

Saya ni ada masalah sikit nak makan ubat ataupun supplemen yang berbentuk pil tetapi bila Mas terangkan Vivix Shaklee ni berbentuk liquid, saya sangat tertarik dengan Vivix Shaklee.

Pada awalnya bila saya dengar harga Vivix Shaklee memang seram tetapi saya tawakal jer beli dan konsisten amalkan pengambilan Vivix Shaklee setiap hari. Alhamdulillah dengan izin Allah selepas 2 minggu ambil Vivix Shaklee, pinggang dan lutut dah tak rasa sakit serta kaki pun dah tak kejang lagi.

Masya-Allah saya sangat bersyukur, saya dah boleh solat dan sujud macam biasa .Bukan itu saja tekanan darah ,bacaan gula dan bacaan kolestrol pun dah kembali normal. Tapak kaki, tangan dan badan pun dah tak rasa sakit seperti sebelum ni.

Vivix Shaklee merupakan minuman botani yang kaya dengan ๐—ธ๐˜‚๐—ฎ๐˜€๐—ฎ ๐—ฎ๐—ป๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ธ๐˜€๐—ถ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ฝ๐—ผ๐—น๐—ถ๐—ณ๐—ฒ๐—ป๐—ผ๐—น yang sangat hebat. 

Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi
Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi


Sumber utama Polifenol  di dalam Vivix Shaklee
๐Ÿ’Ÿ Anggur Muscadine
๐Ÿ’Ÿ Ekstrak Lobak Ungu
๐Ÿ’Ÿ Ekstrak Knotweed Jepun
๐Ÿ’Ÿ Ekstrak Eldeberi Eropah

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee

Sakit Pinggang Sakit Lutut Kejang Kaki Solat Di Atas Kerusi



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan