Promosi Vita-C Plus Shaklee Free Membership Ahli dan Postage

Promosi Vita-C Plus Shaklee Free Membership Ahli dan Postage

Promosi Vita-C Plus Shaklee Free Membership Ahli dan Postage | Tawaran harga ahli vitamin C Shaklee dengan percuma pendaftaran keahlian dan percuma kos pos penghantaran ke seluruh Malaysia sehingga 28hb Februari 2022.

2 botol Vita-C Plus Shaklee kini hanya RM146 sahaja

Selain tu anda dapat free membership Shaklee. Tak perlu bayar yuran pendaftaran ahli Shaklee yang sebanyak RM35 tu

Anda juga akan dapat free postage bila beli promosi 2 botol Vita-C Plus Shaklee ni. Percuma penghantaran ke seluruh Malaysia.

Vita-C Plus Shaklee

☀ Shaklee menghasilkan Vitamin C dari kanji jagung (corn starch) yang merupakan sumber asli Vitamin C. Kanji jagung inu sangat sesuai dan selamat diambil oleh orang yang ada perut yang sensitif atau gastrik.

☀ Kaedah Sustained Release ini membolehkan vitamin C diserap ke dalam badan sepanjang 5 jam untuk memastikan badan kita mengandungi Vitamin C disaat kita memerlukannya. Ia bersamaan dengan pengambilan 1.5 biji oren setiap jam selama 5 jam.

☀ Vita-C Plus Shaklee ditambahkan dengan 120 mg Citrus Bioflavanoids Complex. Bioflavanoids membantu penyerapan vitamin C yang lebih berkesan.

Kelebihan Vita-C Plus Shaklee

✅ 1 tablet Vita-C Shaklee bersamaan dgn 7 biji buah oren
✅ 1 tablet bersamaan dengan 500mg
✅ Diperbuat dpd ekstrak jagung 🌽 sesuai untuk perut yg sensitif dan gastrik 
✅ Tanpa pewarna, pengawet dan perasa
✅ Mempunyai teknologi sustained release
✅ Tidak menyebabkan berlaku pembaziran kerana akan dilepaskan mengikut keperluan dalam badan kita selama 5jam. Setiap 1jam akan dilepaskan sebanyak 100mg
✅ Mengandungi bioflavonoids
✅ Selamat, Organik dan Efektif

Dapatkan produk Shaklee di laman web rasmi Shaklee. Produk dijamin ori dari HQ Shaklee




Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan