Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh

Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh
Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh


Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh | Mak ayah makin hari makin meningkat usia dan kita pula berjauhan dengan mereka untuk mencari rezeki. Sebagai anak, pasti kita risau dengan kesihatan mereka kan.

Salah satu pengganti diri untuk "jaga" mak ayah kita yang berjauhan ni yang dapat kita buat ialah hadiahkan mereka supplements yang boleh bantu tingkatkan tahap kesihatan mereka.

Di Shaklee, kami ada Set Kesihatan Ibubapa untuk mak ayah kesayangan.

Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh
Tips Mak Ayah Sihat Sakit Sendi Letih Kolesterol Lesu Lenguh


1. 𝙊𝙨𝙩𝙚𝙉𝙪𝙩𝙧𝙞𝙭
OsteNutrix kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin D. vitamin D tu membantu penyerapan kalsium dengan lebih optimum ke dalam badan. Penting sangat untuk mak ayah kita ambil osteNutrix untuk elakkan tulang rapuh atau osteoporosis. Di samping itu, osteNutrix juga bantu hilangkan lenguh-lenguh badan dan kesakitan pada sendi tulang.

2. 𝙊𝙢𝙚𝙜𝙖𝙂𝙪𝙖𝙧𝙙
Selalunya bila makin berusia, orang tua berisiko untuk ada darah tinggi sebab salur darah mereka makin mengecil. Jadi, elok sangatlah bagi OmegaGuard ini untuk cairkan darah bagi darah mengalir dengan baik. OmegaGuard ni jugak anti radang yang baik. Kalau mak ayah sakit lutut sangat rekomen bagi makan OmegaGuard.

3. 𝙑𝙞𝙩𝙖𝙡𝙚𝙖
Vitalea merupaka multivitamin dan mineral. Vitalea membekalkan segala nutrien yang diperlukan oleh badan. Apabila badan mak ayah dapat nutrien dan zat yang cukup, badan mereka akan jadi lebih kuat dan sihat. Di samping tu, bila badan cukup zat ni, mestilah lebih bertenaga kan🤩

4. 𝙀𝙎𝙋 - 𝙀𝙣𝙚𝙧𝙜𝙞𝙯𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙤𝙮 𝙋𝙧𝙤𝙩𝙚𝙞𝙣
ESP sangat bagus diambil untuk memberi tenaga kepada mereka. Tambahan pula ada yang tak lalu makan kan, so bila ambil ESP, dapatlah jugak bagi tenaga untuk mereka. ESP ni bagus diambil kerana mempunyai indeks glisemiks rendah dan sangat sesuai diambil oleh mereka yang ada masalah gula dalam darah tinggi.

5. 𝙑𝙞𝙫𝙞𝙭
Vivix merupakan product premium Shaklee dan menjadi kegemaran kepada ramai orang. Vivix terbukti berkesan untuk membaiki kerosakan sel dari peringkat DNA lagi. DNA yang rosak akan dibaiki dan menghasilkan sel yang lebih sihat. Vivix juga menggalakkan penuaan secara sihat.

Pengambilan Vivix membuatkan badan mak ayah lebih bertenaga dan sihat. Sakit badan dan lenguh-lenguh pun berkurangan. Vivix bantu badan jadi lebih kuat dan menentang radikal bebas yang rosakkan sel badan.


Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan