Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas

Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas
Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas
Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas | Liang pori terbuka membuatkan kulit wajah nampak kasar dan tidak sekata.

Antara Faktor Liang Pori Besar
👉 Terdedah kepada sinaran UV yang berlebihan
👉 Merokok
👉 Penuaan
👉 Genetik
👉 Mengamalkan diet dan gaya hidup yang tidak sihat
👉 Perubahan hormon

Cara Mengatasi Liang Pori Besar
👉 Gunakan produk pencuci wajah bebas sabun, lembut serta bertindak balas sempurna dengan air. Pencuci wajah yang mengeringkan akan membuat kulit pedih dan meninggalkan kesan merah serta iritasi.
👉 Serap lebihan minyak di wajah dengan penggunaan pupur jenis lumpur. Pupur wajah dihujung minggu dengan menggunakan bahan -bahan semulajadi seperti putih telur, timun dan tomato.
👉 Guna produk yang mengandungi kandungan anti oksida yang tinggi. Selain mampu menjadikan kulit sihat, ia mengurangkan kesan kedutan.

Produk yang mengandungi Niacinamide dikenalpasti dapat meningkatkan kekuatan kulit dan keanjalan bagi meminimumkan ketaraan pori.

Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas dengan Cleanser Youth Skincare Shaklee

Luminous Gel Oil Cleanser mengandungi Niacinamide.

Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas
Tips dan Petua Kecilkan Liang Pori Muka Besar Terbuka Luas

Niacinamide adalah sejenis vitamin B3 yang larut dalam air yang memudahkan untuk bertindak dengan kulit secara semulajadi untuk membantu mengurangkan penampilan liang pori, menyamaratakan warna kulit, mengatasi pembentukan awal garisan halus di wajah, dan kekusaman.

Niacinamide juga mampu mengurangkan penampilan hiperpigmentasi dan meningkatkan kecerahan kulit sekiranya digunakan secara berterusan.

💖 Luminous Gel Oil Cleanser ialah pencuci muka yang sesuai untuk semua jenis kulit.
Gel - Kulit Normal, Kombinasi dan Berminyak
Minyak - Kulit Kering dan Sensitif

💖 PH seimbang dan tidak mengandungi sabun
Membersihkan kulit wajah secara mendalam dengan lembut. Tidak berbuih (bebas sabun) dan tidak mengeringkan kulit. Kulit terasa bersih, segar dan sejuk selepas mencuci.

💖 100% botani
Muscadine Grape Extract - mengandungi polifenol untuk melindungi dan membaiki DNA sambil menghalang kolagen dan elastin dari kerosakan.
Ekstrak Alga Hijau - membersihkan sel-sel kulit mati dan memberi hidrasi kepada kulit.
Minyak Avokado - Kaya dengan antioksidan. Melembapkan kulit semasa mencuci. Menjadikan kulit halus dan lembut.
Ekstrak Yis - Mengurangkan tekanan oksidatif pada kulit dan memberi kesan kelegaan.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: