Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama

Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama | ESP protein soya Shaklee ialan non-GMO Soy susu soya semulajadi.

ESP minuman soya berkualiti tinggi dengan protein tumbuhan premium yang tidak-diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO). Protein tumbuhan rendah kolesterol dan tiada risiko penyakit jantung dan hati.

Kacang soya adalah tumbuhan yang mengandungi 9 jenis asid amino asid perlu, di mana ia mempunyai kualiti yang sama dengan kualiti protein haiwan.

Isoflavon ialah kebaikan protein tumbuhan tidak terdapat di dalam protein haiwan.

Isoflavones mengurangkan risiko kanser payudara dan prostat serta melegakan gejala menopaus.


Soya : Mitos vs Fakta


Kebaikan protein soya
Fungsi UTAMA protein ada untuk membina sel. Jadi bila sel (basic unit) sihat makan organ dan sistem badan seterusnya keseluruhan badan kita juga akan sihat.

Selepas 21 hari sel badan di muka kita akan mati. JIka kekurangan protein sel sel baru tak dapat dihasilkan dengan baik dan akibatnya kulit menjadi kusam, mudah berjeragat, berjerawat dan pelbagai masalah kulit wajah yang lain.

Sel di bahagain lain selain muka pula akan mati selepas 90 hari. Jadi protein sangat penting pada semua sel pada tubuh badan kita

Fungsi Protein
Awet muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ kulit, gland dan lain – lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

Baik untuk prostat - Pembekal Geinstein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovary, menopaus dan pembesaran prostat.

Kulit remaja - Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Pembekal tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migraine, imsonia dan tekanan.


Bagaimana ESP Shaklee membantu untuk sakit gastrik?


Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

Tingkatkan memori - Meningkatkan kualiti memori, vitality, dorongan seksual dan rangsangan.

Perbezaan ESP Shaklee
👉 Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin).
👉 Mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan.
👉  Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
👉 1tin 850 gram dihasilkan dari 30 kilogram kacang soya
👉 Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
👉 Rendah lemak, tanpa kolestrol.
👉 Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi.
👉 Kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39 – sesuai untuk penghidap kencing manis
👉 Membekalkan tenaga segera yang tahan lebih lama.

Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Graf menunjukkan tenaga selepas hidangan nasi (garis hitam) menjunam meyebabkan rasa lapar yang cepat, sebaliknya ESP menunjukkan graf yang lebih stabil dari segi pelepasan tenaga.

ESP Shaklee Harga

Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Promosi 3 tong ESP
RM387
Free membership
Free postage

Harga bukan ahli 1 tong ESP
RM161
Pos RM10
Jumlah RM171

Harga ahli 1 tong ESP
RM129
Daftar ahli RM35
Pos RM10
Jumlah RM174

ESP Shaklee Packaging Baru

Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama
Kebaikan ESP Shaklee Harga Packaging Baru Tahan Berapa Lama


ESP Tahan Berapa Lama
Sehari 3 sudu besar. 1 tong tahan untuk penggunaan 2 bulan, inshaAllah

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: