Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik

Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik
Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik
Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik | Protein dalam Cinch Shake Shaklee bantu perut sensitif untuk puasa penuh di bulan Ramadhan lepas.

Saya sebenarnya mengalami perut sensitif nak kata gastrik ke gerd ke tak pastilah tapi yang pasti saya selalu sakit perut lepas makan makanan pedas ke, masam ke, jajan ke atau makan banyak. Nasi keras sikit pun perut akan mula meragam.

Bila start puasa haritu bermula la perjalanan puasa saya dengan Cinch Shake (saya pilih perisa coklat sebab suka coklat. Cinch Shake ada 3 perisa iaitu Vanilla, Coklat dan Cafe Latte)

Pada mulanya tu biasa la kan sebab puasa kadang malasnyaa nak makan berat-berat. Yela sebab bila makan pagi-pagi masa sahur ni perut memang meragam sebu, memang tak selesa! Jadi saya saje la nak cuba minum Cinch Shake Shaklee. Lagipun saya nak la turunkan berat badan disamping kenyang masa sahur ambil protein shake je 😋

Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik

Lepas tu, hari pertama saya ambil je terus suka gila dan happyy sebab sedap sangat rasa coklat dan tekstur dia lebih ringan camtu. Paling best minum Cinch Shake Shaklee ni setiap pagi saya akan membuang dan perut rasa sangat selesaaa perut.

Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik
Cinch Shake Shaklee Bantu Puasa Untuk Pesakit Gerd Gastrik


Saya terus konsinten minum Cinch Shake Shaklee tu dan yang paling macam rasa best tu saya dah boleh makan makanan sedap-sedap sebab perut macam tak meragam langsung tau.

Jadi puasa tahun ni sangat gembira sampailah raya. Saya wajib akan minum Cinch Shake Shaklee, kemudian akan makan juadah raya tanpa merengek sakit perut kat ibu saya pada malam hari. Alhamdulillah suka suka suka 😘😋

Paling best juga minum Cinch Shake Shaklee ni

👉 kulit korang akan rasa moist
👉 Inci badan lost dan badan rasa fit
👉 meal replacement sangat, perut cepat kenyang

Saya suka sangat rasa dark coklat tak maniss Cinch Shake Coklat tu!! Alhamdulillah. Saya dapat menikmati juadah hari raya tanpa risau sakit perut sebab perut dah dialas dengan nutrisi protein yang sihat dari Cinch Shake Shaklee. Jadi tak perlu risau berat badan naik bagai dipam-pam ke apa ke, hehehe.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan