Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat

Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat
Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat
Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat | Sejak melahirkan anak ke-2, saya mula mengamalkan tandem nursing menyusukan anak secara serentak.

Tandem nursing juga bermaksud berkongsi susu dan dalam kisah saya, anak yang lebih besar berkongsi susu dengan adiknya

Semasa mengandung anak ke 2, susu ibu saya sangat kurang dan berat anak pertama saya turun bermula sejak itu.

Saya sangat risau dan memilih memberikan susu ibu kepada anak pertama saya selepas adiknya lahir.

Alhamdulillah, berat badan anak pertama semakin bertambah tidak lama selepas itu.

Tandem nursing sangatlah tidak mudah pada mulanya. Saya lebih cepat letih dan badan lebih cepat sakit-sakit.

Saya yang pada mulanya hanya amalkan ESP sahaja mengambil keputusan untuk mengambil Full Set penyusuan Shaklee yang terdiri daripada ESP, Vita Lea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa dan Ostematrix untuk membantu saya dalam perjalanan tandem nursing ni.

Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat
Tandem Nursing Bertenaga Susu Badan Meriah Banyak dan Pekat

Setelah mengamalkan set penyusuan Shaklee selama beberapa hari, saya perasan saya lebih bertenaga, badan tidak lagi mudah sakit dan susu semakin meriah.

Dan oleh kerana itu, saya teruskn dan konsisten dengan set eksklusif ini sehingga kini kerana saya masih mengamalkan tandem nursing anak ke 4 dan anak ke 5 saya.

Selain susu lebih meriah, saya juga perasan kulit makin sihat dan berat badan maintain walaupun sudah mempunyai 5 orang anak.

Alhamdulillah. Memang tidak silap pilihan saya untuk konsisten dengan Set ini kerana saya berjaya tandem nursing anak-anak dan memberikan susu ibu terbaik buat mereka 😊

Demi memastikan ibu kekal sihat dan bayi membesar dengan sempurna, ibu tidak boleh memandang remeh kepentingan nutrisi dalam pemakanan seharian.

Jika anda tidak pasti adakah anda dapat cukup nutrisi dari pemakanan seharian, dapatkan bantuan kesemua nutrisi di atas dengan Set Penyusuan Lengkap Shaklee.

Di Shaklee, kami tidak menjual susu tetapi kami membantu ibu-ibu menghasilkan susu ibu terbaik untuk bayi mereka. Demi memastikan susu ibu yang terhasil adalah berkualiti tinggi, maka Shaklee memperkenalkan Set Penyusuan Shaklee.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.
Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan