Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan

Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan
Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan
Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan | Asid lemak omega-3 Omega Guard Shaklee yang kaya dengan EPA dan DHA membantu meningkatkan rasa kenyang.

Omega-3 meningkatkan aktiviti Leptin di dalam badan dan membuatkan kita rasa cepat kenyang.

Leptin adalah hormon lemak yang memberi arahan kepada otak bila untuk makan dan bila untuk berhenti makan. Leptin juga penting untuk pemendapan lemak di dalam badan.

Leptin dihasilkan dari sel-sel lemak.

Kita perlu mengambil lemak untuk menghasilkan leptin ini yang MEMBANTU kita menghantar isyarat supaya BERHENTI MAKAN (KENYANG) ATAUPUN BERHENTI MENYIMPAN LEMAK BERLEBIHAN.

Apabila paras Leptin tinggi di dalam badan, ia menghantar isyarat kenyang dan berhenti makan. Jika paras leptin rendah, kita akan berasa lapar dan mengidam untuk makan.

Orang yang mengalami kecelaruan leptin (leptin disorder) akan makan dengan banyak tanpa kawalan.

Saya nak kurus. Mana nak pilih antara Lecithin atau Omega Guard?



Asid lemak Omega-3 adalah lemak baik yang tidak dihasilkan dalam badan manusia dan kita harus mengambil Omega-3 ini dari diet seharian.

Dengan mengambil asid lemak omega-3 yang kaya dengan EPA dan DHA membantu meningkatkan rasa kenyang di dalam badan wanita yang overweight dan obes. Kajian ini telah dijalankan oleh University of Connecticut International Omega-3 Learning and Education Consortium.

National Institutes of Health Medline Plus melaporkan bahawa, dengan menambahkan penambahan omega-3 di dalam diet seharian seiring dengan senaman yang teratur, lemak di dalam badan akan berkurangan di samping menurunkan paras kolesterol dan juga tekanan darah tinggi.

Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan

👉 Kandungan Omega-3 yang tinggi, begitu juga dengan kandungan EPA dan DHA nya dan menunjukkan mengandungi minyak ikan paling tulen di dunia.
👉 Omega-3 Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam secara semulajadi, bukan sintetik bermakna kandungannya selamat terhadap organ dalaman badan
👉 Omega Guard bukan dari hati ikan, tempat pengumpulan toksin di dalam badan, dan ketumpatan 👉 Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.
👉 Omega Guard melalui kaedah ultratatulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB.

Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan
Kelebihan Omega Guard Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan


Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan