Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Alfalfa Complex

Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Set Penyusuan Shaklee
Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Alfalfa Complex
Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Alfalfa Complex | Pengalaman dengan set penyusuan Shaklee saya berjaya menyusukan anak sehingga anak umur 2 tahun.

Ketika saya mendapat tawaran menjadi guru ganti di sebuah sekolah, dan saya perlu menyediakan EBM kepada bakal pengasuh anak saya walaupun dia telah melepasi fasa penyususan eksklusif selama 6bulan.

Misi melengkapkan penyusuan sehingga umur 2 tahun;saya mula mencari ‘milk booster’ di Google dan yang popular pada masa itu dan saya cuba makan Alfalfa Complex. Ini paling asas perlu ada.

Alhamdulillah hasilnya tidak mengecewakan. Walaupun saya agak lama tidak membuat EBM. Terima kasih kenalkan saya dengan ‘milk booster Shaklee’.

Fasa penyusuan diteruskan untuk anak ke-2. Berniat untuk terus mengambil Alfalfa Complex tidak kesampaian apabila saya disahkan hamil anak ke-3 ketika anak ke-2 berusia masuk 5 bulan.

Saya telah mendapatkan pendapat seorang doktor mengenai penyusuan ketika hamil. Dengan info yang ada, saya mengambil keputusan untuk tambah ESP iaitu sumber protein soya yang berkualiti tinggi dalam proses penyusuan dan kehamilan.

Saya dapat lengkapkan penyusuan eksklusif untuk anak ke-2 saya. Dan diteruskan dengan alternatif susu formula sebagai ganti susu badan, namun dia tidak terima. Tetap mahu susu ibu. Saya teruskan dengan pengambilan ESP agar dia kenyang lebih lama dan proses tumbesarannya sejajar dengan rekod yang disarankan.

Alhamdulillah, proses tumbesaran bayi tidak terganggu.

Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Set Penyusuan Shaklee
Bantu Tambah Banyakkan Pekatkan Susu Badan Set Penyusuan Shaklee

Selepas kelahiran anak ke-3, saya mengambil Set Kombo pilihan ramai ibu Menyusu. Iaitu Alfalfa Complex dan ESP Shaklee. Pada masa yang sama, saya mengambil Vitamin C Plus sebagai menguat imun badan. Susu badan meriah untuk 2 orang anak kecil menyusu bersama. Juga tiada masalah bengkak susu. Malah diri saya tidak terlampau lembik atau terlalu lapar dalam waktu yang singkat.

ESP Shaklee sangat membantu saya rasa kenyang yang lebih lama dan susu yang dihasilkan juga tidak cair. Alfalfa Complex selain sebagai penggalak pengeluaran susu, ia juga buat saya lebih lawas mudah membuang. Makan juga agak meriah tetapi berat badan tidak berapa bertambah. Saya sokong proses penyusuan bantu ibu kembali slim.

Syukur pada Ilahi diberi peluang untuk menyusukan anak-anak kecil saya sehingga berusia 2 tahun. Malah, hubungan mereka rapat dan ramai menganggap mereka adalah kembar. Kini, saya teruskan pengambilan set kombo asas penyususan Shaklee dalam penyusuan anak ke-4. Bagi mereka yang ingin mencuba Set Penyusuan Shaklee, walaupun bermula dengan yang asas ; hasilnya tetap menyenangkan hati ibu yang menyusu.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan