Segmen Bloglist April hingga Jun 2020

Segmen Bloglist April hingga Jun 2020 | Cikla nak buat segmen Bloglist untuk cari blog-blog aktif duduk dalam blog list blog cikla.

Segmen Bloglist April hingga Jun 2020

Macam selalu, cikla ada letakkan beberapa syarat mudah untuk korang join segmen ni. Jom check syaratnya satu-satu. Syarat penyertaan utama yang sangat senang adalah seperti berikut;

  1. Follow blog ni pada yang belum follow di SINI. Nanti cikla akan followback.
  2. Follow g+ di SINI.
  3. Follow twitter di SINI.
  4. Follow Instagram di SINI.
  5. Like fb page di SINI. (wajib like ye sebab ni page blog cikla yang baru).
  6. Buat satu entri ringkas yang bertajuk 'Segmen Bloglist April hingga Jun 2020' Masukkan banner (sila screenshot banner tu je sebab memang takleh nak copy), di atas dalam entri tersebut, kemudian linkkan ke entri ini.

Lepas tu, korang tinggalkan link entri korang di ruangan komen DISINI
Settle!

Segmen berlangsung dari 3 MAC HINGGA 31 MAC 2020, pukul 8 malam. Keputusan akan diumumkan inshaAllah selewat-lewatnya 1 April 2020, inshaAllah. Cikla akan pilih 10 blog bertuah yang akan menyerikan bloglist blog ni nanti dan akan duduk dalam bloglist selama 3 bulan, dari April hingga Jun.

Tapi, kalau penyertaan kurang dari 10, automatik semua peserta akan masuk dalam bloglist. Pemilihan pemenang akan dibuat menggunakan khidmat random.org dan korang digalakkan blogwalking sesama sendiri jugak.

Jika anda berminat ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp.
Sila click gambar di bawah
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

6 ulasan:

  1. Mudah2an dapat masuk senarai nanti

    BalasPadam
  2. All the best Kak Umi. ^^

    BalasPadam
  3. Good luck dear 😊

    BalasPadam
  4. Follower ke 204

    Singgah dari GA yang sama :)

    https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2020/03/segmen-bloglist-april-hingga-jun-2020.html

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum. Maaf lmbt share link senarai peserta. Btw, thanks sudi join. Selamat bersegmen ya. Happy blog walking.

    https://ciklapunyabelog.blogspot.com/2020/03/senarai-peserta-segmen-bloglist-april.html?m=1

    BalasPadam
  6. singgah dari segmen yang sama :D https://www.ibucida.com/2020/03/segmen-bloglist-april-hingga-jun-2020.html

    BalasPadam