Segment Blog Review & Cheerful Bloglist By Hana

Segment Blog Review & Cheerful Bloglist By Hana | Bulan March nanti Hana akan masukkan semua peserta dalam Cheerful bloglist Hana selama 10 bulan. Plus, 2 entry yang paling Hana suka according to the *extra thing* yang Hana sertakan kat bawah akan di-review oleh Hana nanti by week.


Syarat-syarat untuk membabitkan diri :

  1. Follow Blog Hana (Nanti Hana follow balik)
  2. Buat entry dengan tajuk " Segment Blog Review & Cheerful Bloglist By Hana "
  3. Sertakan banner di atas dan backlink ke entry ini.
  4. Dekat entry tu, nyatakan 1 kata-kata motivasi yang korang suka. (Kalau tak ada kata-kata semangat, letak lagu motivasi ataupun motivational experience pun boleh!)
  5. Komen url entry tersebut di ruangan komen bawah ni.
  6. Siap! Selamat Bersegment :)
  7. Extra thing : Kalau rajin, sila ceritakan atau ulas secara ringkas kenapa korang pilih motivasi yang korang nyatakan tu *yang ni tak wajib pun :)*
Gambar motivasi yang paling lekat dalam minda Umi setiap kali buat bisnes ke, berblog ke, apa-apa je lah ialah gambar ni. Terus berusaha


Kenapa Umi pilih gambar motivasi ni sebagai penggalak semangat diri Umi ialah kita takkan tahu bila peluang kita akan tiba. Mungkin hanya 1 saat sahaja lagi dan itu lah peluang yang kita akan dapat hasilnya berkat terus berusaha kita.

“Kemudian apabila engkau telah berazam maka bertawakallah kepada Allah, sesungguhnya Allah Mengasihi orang-orang yang bertawakal kepada-Nya.” (Surah Ali-‘Imran Ayat 159)


Jika anda berminat ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

9 ulasan:

  1. Terima kasih banyak sebab sudi join!! heehee ;D
    .
    Happy segment ya! ^_^

    BalasPadam
  2. mama pun ada join. good luck ye

    BalasPadam
  3. datang segmen yang sama

    https://pemudattbc.blogspot.com/2020/02/segment-blog-review-cheerful-bloglist.html

    BalasPadam
  4. Selamat bersegmen... 😊

    BalasPadam
  5. selamat bersegmen ya..

    BalasPadam
  6. selamat bersegmen umi

    BalasPadam
  7. All the best Umi. ^^

    BalasPadam
  8. Hana dah update announcement! :) Jemput baca...

    https://thepolarishana.blogspot.com/2020/02/segment-announcement.html

    BalasPadam