Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka

Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka
Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka
Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka | kisah sedih bermula pada 2007 apabila Ayu terjebak memakai produk penjagaan wajah buatan tempatan.

Kononnya niat nak cantikkan wajah, sebab masa itu produk tersebut sedang hebat diperkatakan.

Oleh sebab termakan hasutan iklan produk terbabit di televisyen dan juga radio. Ayu mencuba 1 set produk penjagaan wajah jenama X. Masa memula guna, memang kulit jadi cantik dan rasa bangga sebab jerawat pasir dah hilang. Oleh sebab masa itu Ayu masih lagi bergelar seorang pelajar dan tidak mempunyai pendapatan, Ayu berhenti menggunakan produk tersebut selepas habis 1 set.

Selepas berhenti menggunakan produk penjagaan wajah jenama X, bermulalah mimpi ngeri selama beberapa tahun lamanya. Seluruh muka Ayu ditumbuhi jerawat batu yang besar dan apabila ia pecah akan mengeluarkan darah dan nanah. Allahuakbar, tuhan saja yang tahu perasaan Ayu waktu itu. Menangis, sebab rasa susahnya hidup muka ditumbuhi jerawat batu dan rasa hodoh sangat diri ini waktu itu.

Seksanya lah apabila setiap kali hendak menunaikan solat. Berkali-kali terpaksa ulang-alik ambil wudhuk. Tambahan, Ayu pernah sampai ke tahap terpaksa tukar telekung solat sebab jerawat pecah dan darah serta nanah keluar dengan banyaknya. Banyak kesan darah terkena pada telekung solat.

Ayu telah mencuba pelbagai produk penjagaan wajah yang dijual di toko jamu dan farmasi. Sehinggakan pernah beberapa kali Ayu buat rawatan kulit wajah bagi menghilangkan jerawat serta parut yang sangat dalam di muka ini.

Pada tahun 2012, kulit muka Ayu sudah mulai nampak semakin baik. Tetapi, hanya jerawat sahaja yang berkurangan. Kesan parut berlubang sangat ketara kelihatan di pipi Ayu.

Akhirnya, pada tahun 2013 Ayu disahkan mengandung anak pertama dan mengalami masalah alahan yang sangat teruk. Selepas usia kandungan berusia 5 bulan, Ayu mencuba set kehamilan Shaklee yang mengandungi ESP, SR Vita-C, VitaLea, B-complex, Ostematrix dan Omega Guard. . Selama mengamalkan set kehamilan tu kulit wajah Ayu jelas nampak perubahan yang sangat ketara. Kulit jadi semakin cerah, tak berminyak, jerawat hilang dan paling terkejut sekali apabila kesan parut di wajah Ayu semakin pudar. Sehinggakan ramai yang puji kulit wajah Ayu bertambah cantik dan berseri semasa mengandung.

Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka
Cara Berkesan Hilangkan Parut Berlubang Bekas Jerawat Muka
Ayu ingatkan kesan itu disebabkan oleh seri mengandungkan anak perempuan. Sebab itu lah nampak kulit wajah Ayu berseri-seri. Akan tetapi, sangkaan Ayu meleset apabila selepas bersalin pun Ayu masih teruskan mengamalkan set kehamilan Shaklee dan Alfafa complex. Sangat teruja Ayu rasa, sebab bukan setakat kulit wajah Ayu jadi semakin cantik dan sihat. Tetapi, Ayu juga dah boleh makan makanan laut sebanyak mana yang Ayu mahukan. Sebabnya resdung Ayu tak menyerang dah.



Sekarang ini, Ayu sudah lebih 1 tahun mengamalkan set Youth Skincare untuk menjaga kulit wajah. Setelah mengamalkan vitamin Shaklee secara konsisten, jerawat dan muka berminyak boleh dikatakan hilang terus. Kulit muka Ayu menjadi semakin cerah dan berseri. Apabila Ayu menjaga kecantikan luaran dengan set Youth Intensive Treatment and Repair, parut dalam di wajah Ayu semakin menipis. Tidak perlu lagi untuk Ayu pakai lapisan tebal bedak hanya semata-mata nak tutup parut berlubang diwajah.

Rasa sangat berbaloi dengan setiap sen yang Ayu laburkan membeli produk Shaklee untuk kegunaan diri Ayu sendiri. Produk Shaklee telah terbukti selamat untuk digunakan hasil kajian oleh saintis antarabangsa dan terbukti sangat berkesan. Diri kita berhak untuk dapatkan segala yang terbaik.

Nak dapatkan produk Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan: