Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah

Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah
Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah
Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah | Takut guna skincare, hasilnya kulit saya jadi kusam, parut jerawat dan liang pori kelihatan besar.

Sebenarnya saya takda masalah kulit yang teruk atau breakout. Dan saya berharap saya takkan melalui pengalaman kulit muka breakout seperti sesetengah orang.

Pada masa tu saya baru mencuba Skincare jenama X dari bahan organic. Masa Youth Skincare Shaklee baru dikeluarkan dalam pasaran Malaysia. Terus terang saya kurang berminat untuk mencuba. Memandangkan saya sudah mencuba Skincare dari bahan organic tetapi saya sangat tertarik dengan word 'beyond organic' yg disebutkan oleh scientists yg mencipta Youth Skincare. Jadi saya decide untuk menukar Skincare saya.

Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah
Cara Menghilangkan Liang Pori dan Kulit Kusam Menjadi Cerah
Alhamdulillah. Dalam masa kurang dari 5hari saya dah merasa perbezaannya. Sangat-sangat ketara. Yang paling ketara liang pori saya semakin mengecil dan bekas jerawat yg sekian lama menjadi warna hitam, hilang.

Saya sangat tak sangka tekstur kulit saya semakin baik. Dan saya yakin saya takkan bertukar kepada jenama lain lagi.

Youth Activating Serum

Mengandungi 10x ganda kepekatan Youth Complex yang sedang dipatenkan dan vitamin A retinol berkapsul yang bertindak bersama-sama untuk mempercepatkan proses pembaharuan sel kulit kepada kadar yang lebih cepat.


Kandungan bahan semulajadi botanikal aktif :

1. YOUTH Complex dan Apple cell
Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

2. Lotus Japonicus
YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

3. Encapsulated Vitamin A
Vitamin A secara topikal dalam bentuk retinol dan asid retinoik terbukti melawan kedutan dan memerangi tanda-tanda penuaan.

Nak dapatkan Youth Activating Serum Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

9 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH PRODUK DYAKINI BERMANFAAT

    BalasPadam
  2. Nice sharing 👍, edit gambar guna Canva dlm phone kan?

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..good sharing

    BalasPadam
  4. Masalah liang pori besar ni memang tak best kan..thanks sharing..

    BalasPadam
  5. 5 hari dah nampak bez dia ye. Bagusnya.

    BalasPadam
  6. wahh.. thank you sharing!

    BalasPadam
  7. cepat juga ye kesan dia. 5 hari dah nampak beza

    BalasPadam
  8. kena beli utk isteri la nanti...

    BalasPadam
  9. mmg risau kalau liang pori besar... serba tak kena

    BalasPadam