Chewable Vitamin C Kembali! Produk Shaklee Chewable-C Plus


Alhamdulillah setelah hampir setahun menghilang, akhirnya Chewable Vitamin C daripada Shaklee akan kembali esok! Chewable Vitamin C ini diperbaharui ingredients di dalamnya dan dikenali dengan nama baru iaitu Chewable-C Plus.

Vitamin C memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan keseluruhan termasuk kesihatan gigi, gusi dan secara umumya, semua yang membentuk tubuh anda. Chewable-C Plus sesuai untuk individu yang mengalami kesukaran menelan tablet atau tidak makan makanan yang kaya dengan vitamin C secukupnya.


Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.

Keistimewaan Shaklee

• Rasa sitrus yang enak.
• Ditambah dengan serbuk rosehips, bioflavonoid sitrus dan hesperidin untuk meningkatkan fungsi vitamin C.



Kepada para pembaca yang ingin dapatkan lebih maklumat mengenai promosi Chewable Vitamin C Shaklee ni, boleh hubungi kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan