Youth Skincare Shaklee Bantu Hilangkan Kulit Muka Yang Kusam


Ni testimoni diri yanie yang telah menggunakan SKINCARE terbaru dari SHAKLEE iaitu YOUTH. Pada 8/3/2018 yanie sudah genap pakai YOUTH selama sebulan. Memang best sangat pakai YOUTH SHAKLEE dah hasilnya korang boleh tengok sendiri gambar yang yanie paparkan di sebelah.

Mungkin kulit muka yanie memang bukan ada masalah seperti jeragat, jerawat, parut yang teruk mahupun muka berlubang2 dan sebagainya.

Tapi yanie mengalami masalah kulit gelap, kusam, tona kulit bertompok2 dan eyebag yang sangat teruk malah ada juga beberapa bekas parut yang sudah lama terbiar dimuka.

Syukur sangat selepas penggunaan YOUTH hanya sebulan yanie dapat kulit muka sekarang yang makin cerah dan cantik serta lembut sangat. Ini adalah kesan yang yanie dapat selama sebulan menggunakan YOUTH :

✔️ TONA KULIT MAKIN SEKATA.
✔️ MUKA MAKIN GLOWING DAN CERAH.
✔️ KULIT GEBU DAN MULUS.
✔️ GELAP BAWAH MATA BERKURANGAN.
✔️ KULIT GELAP DAN BERTOMPOK SUDAH HILANG.

Pada 8/4/2018 pula yanie sudah pakai YOUTH genap 2bulan dah kulit makin awesome dan buat yanie sendiri fall in love so much dengan YOUTH SHAKLEE. Baru pakai 60hari sahaja buat kulit yanie makin cantik berseri. Yanie dapat kesan yang super awesome dan memang buat hati yanie berbunga-bunga :

✔️ PARUT DI DAHI HILANG
✔️ EYEBAG MAKIN BERKURANGAN
✔️ PARUT DI PIPI JUGA HILANG
✔️ KULIT SEMAKIN SEKATA
✔️ KULIT MUKA NAMPAK MAKIN SEGAR
✔️ MATA PUN NAMPAK MAKIN SEGAR

Syukur alhamdullilah. Yanie sebenarnya sekarang tak sabar nak tunggu kesan selepas 3 4 bulan pula selepas penggunaan YOUTH SHAKLEE SKINCARE nie. Memang yanie sangat2 teruja dan bahagia. Tambah-tambah nak raya nie mestilah nak nampak cantik walaupun tak mekap berkilo-kilo macam orang lain. Nak nampak kulit cantik dan nampak segar tue pun dah buat yanie happy sesangat.

YOUTH SHAKLEE SKINCARE ini sebenarnya umpama revolusi baru atau breakthrough dalam dunia skincare kerana YOUTH pertama kali dan satu-satunya skincare yang menggunakan SKIN AGE INDEX untuk menguji keberkesanan produk YOUTH ni. Kajiannya dibuat ke atas semua jenis kulit dari kalangan orang biasa bukannya model. Yang penting sesuai untuk semua jenis kulit dari kulit orang putih dan asia.

YOUTH SHAKLEE SKIN CARE adalah SkinCare Baru Shaklee yang menggantikan Nutriwhite & Enfuselle. Produk SHAKLEE YOUTH SKIN CARE adalah Regiment Skin Care Shaklee yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury. Setiap Produk dalam SET YOUTH SHAKLEE mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang sangat berkesan menghilangkan Jerawat, Jeragat dan Parut Berlubang seawal 7 hari.

Bagi anda yang ingin cari SKINCARE YANG PREMIUM & EXCULSIVE bolehlah GRAB YOUTH SHAKLEE SKINCARE kerana ianya sangat-sangat awesome dan hebat. Pastinya bila anda mencubanya sekali terus jatuh cinta. Memang kesannya buat kita semua tak tidur lenalah kerana asyik membelai muka sahaja.

Acane lepas tengok testimoni tu, rasa teringin ke nak dapatkan Youth Starter Set?

Promosi sempena Ramadhan
Youth Starter Set
Harga asal RM 850


Harga Promosi RM 612

Youth Starter Set ni mampu bertahan sehingga 3-4 bulan penggunaan. Untung ke untung?

Jika nak harga terlajak jimat promosi ni, boleh terus beli online

 Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Starter Set

Atau jika nak sembang-sembang dulu dengan kami,
boleh Whatsapp


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan