Resdung dan Alergik Seafood Semakin Pulih Dengan Set Resdung Shaklee


Pada tahun 2010, saya dimasukkan ke hospital selepas makan udang. Baru tahu diri ada alahan seafood. Badan naik bintik-bintik merah dan gatal-gatal. Tekak rasa sakit, pedih perut dan muntah-muntah. Pihak doktor bagi rawatan segera. Injection dan tambah air. Alhamdulillah, malam tu juga dah boleh discharge.

Pada tahun 2011, kejadian yang sama terulang lagi. Petang tu mak masak sambal udang kering. Makan bertambah-tambah sehingga lupa diri tu tak boleh makan udang. Saya rasa sesak nafas, batuk-batuk, pening, tekak rasa sakit, dan kali ni darah yang keluar dari tekak. Malam tu masuk hospital lagi kerana kedegilan diri sendiri.

Hujung tahun 2015, masalah lain pulak timbul. Saya menghadapi masalah bersin pagi-pagi, mata berair, hidung berair, sakit kepala, tak boleh hidu habuk, dan tak boleh hidu asap rokok. Sebelum ni cuma bersin-bersin biasa ja. Ada ambil rawatan resdung tapi hanya pergi sekali. Lepas tu, tak pergi lagi sebab rawatan dia agak leceh.

Bulan Februari 2016, saya mula ambil set resdung shaklee. Saya beli sebotol alfalfa complex dan sebotol vitamin c plus. Saya ambil 10 biji alfalfa complex dan 2 biji vitamin c setiap hari. Saya minum air masak sebanyak 2 liter sehari. Sebulan lebih saya konsisten pengambilan set resdung ni. Masalah bersin-bersin, hidung berair, mata berair dan sakit kepala dah berkurang hari demi hari.

Bulan demi bulan saya semakin yakin dengan set resdung ni. Pernah terbaca yang set resdung ni pun sesuai untuk alahan seafood. 5 bulan kemudian, mak ada masak udang. Saya cuba memberanikan diri untuk makan setelah hampir 5 tahun tak makan seafood. Alhamdulillah tiada kesan apa-apa masa makan udang tu. Lepas dari tu, saya semakin berani makan apa-apa pun jenis seafood.

Alhamdulillah, bersyukur sangat saya semakin pulih. Sesiapa yang ada masalah resdung teruk, ada alahan seafood. Boleh ambil set resdung shaklee, iaitu Alfalfa Complex dan Vitamin C Plus.

Nak dapatkan produk Shaklee?

Beli online disini
 set resdung shaklee

atau boleh hubungi kami untuk konsultansi terlebih dahulu


cara EXCLUSIVE dan TEBALKAN POKET ANDA, daftar ahli Shaklee dulu secara online
👇👇👇👇

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan