6 Sebab Kenapa Vivix Shaklee Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa


Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan suplemen campuran botani terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu.

6 Sebab Kenapa Vivix Shaklee Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Dan Warga Emas

SEBAB 1
Vivix shaklee mudah ditelan kerana ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang pekat. Mak ayah kita tentulah tak nak telan suplemen terutamanya yang dalam bentuk tablet kan. Kalau Vivix Shaklee ni tentulah tak ada masalah nak telan.

SEBAB 2
Vivix Shaklee boleh bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia. Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix Shaklee berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.

SEBAB 3
Vivix Shaklee membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

SEBAB 4
Reaksi dan respon yang sangat pantas kerana kandungan Vivix yang tinggi antioksidan. Suplemen Vivix Shaklee akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat serangan radikal bebas. Sel-sel badan yang rosak inilah yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif.

SEBAB 5
Suplemen Vivix Shaklee emberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Maca mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat.

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua. Mitokondria ialah pusat tenaga sel. Vivix Shaklee boleh membantu meningkatkan mitokondria badan manusia.

SEBAB 6
InsyaAllah bila konsisten ambil suplemen Vivix shaklee bukan badan je akan rasa sihat, secara tidak langsung badan pun jadi awet muda tau.

[Lihat Testimoni Vivix]

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix Bertindak?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Harga Vivix Shaklee:

Bersesuaian dengan kesannya yang memberi pelbagai manfaat selepas pengambilan, harga Vivix Shaklee adalah RM475 sebotol. Jika nak dibandingkan kos anda berulang alik untuk mendapatkan rawatan ke sana sini, rasanya pelaburan anda dengan membeli Vivix adalah lebih berbaloi.

Tapi, kalau nak dapat harga lebih murah, korang bolehlah pertimbangkan untuk join ahli Shaklee. Jangan risau, ahli tak semestinya kena menjual, join untuk makan sendiri pun dah cukup berbaloi, dapat nikmati harga ahli yang jauh lebih murah dan dapat consultation seumur hidup daripada saya.


Hanya dalam tempoh 3 hari bermula 11 Mei - 13 Mei 2018,
dengan pembelian 2 botol Vivix, 
anda akan dapat :

10% diskaun
FREE Membership
FREE Postage
Cash Back/ Bonus yang akan dibayar bulan berikutnya.

Hubungi kami segera


Nak lagi EXCLUSIVE dan TEBALKAN POKET ANDA, daftar ahli Shaklee dulu secara online
👇👇👇👇

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan