5 Perbezaan ESP soya Shaklee : PROMO Oktober 2017


Bismillah. Assalamualaikum. Allahu, sudah begitu lama kami takda kemaskini blog disini hingga terabai begitu sahaja 😌

InshaAllah bulan ni manfaat produk Shaklee akan dihebahkan dengan sebaiknya. Lagipun promo bulan Oktober 2017 ni sangat lah meletop 😘

ESP protein soya yg menjadi kesukaan ramai 😍😍😍

Promo ESP bulan ni sangat berbaloi iaitu dengan belian 4 tong ESP akan dapat diskaun 5% 😘


5 Perbezaan ESP dan Soya Biasa

1. ESP dibuat daripada kacang soya yang benar-benar semulajadi, iaitu kacang soya yang tidak diubahsuai genetiknya (non-GMO) sejak dari penghasilan biji benih sehinggalah dituai dan diproses menjadi ESP.

Manakala produk soya komersial lain, termasuk kacang soya yang dibeli di pasar, adalah kacang soya yang telah diubahsuai genetiknya supaya cepat membesar (sama seperti penghasilan ayam daging).

2. Kacang soya non-GMO adalah rendah lemak dan bebas kolesterol. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif.

Kacang soya biasa yang diubahsuai genetiknya pula mengandungi bahan-bahan aktif yang tidak dapat menghasilkan tenaga yang mencukupi untuk tubuh badan manusia malah membahayakan.

3. ESP membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim serta hormon yang sempurna. ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.

Soya biasa tidak membantu kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim serta hormon, walaupun diminum dalam kuantiti yang banyak kerana perubahan pada genetik soya itu sendiri.

Apatah lagi mengekalkan paras gula dalam darah apabila kandungan gula dalam soya tersebut sendiri pun sudah berlebihan daripada apa yang diperlukan oleh tubuh badan.

4. Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu 1 gram dan tidak mempunyai laktosa bagi memastikan kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah.

Soya biasa pula mengandungi paras laktosa yang tinggi dengan gula berlebihan yang terkandung dalam setiap pek soya tersebut.

5. Yang paling penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, selain mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga.

Sedangkan soya biasa banyak mengandungi perasa tiruan, pemanis berlebihan, pewarna dan pengawet yang menampakkan kecantikan susu soya, malah tidak mengandungi sebarang khasiat selain sebagai penghilang dahaga sementara ketika diminum sejuk saat berbuka puasa.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk buat belian terus dengan Shaklee.


 ESP soya Shaklee



Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO



 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan