Akhirnya, Operation Mata Mak Dibatalkan !!


Permulaannya, mak zu tidak berapa nak mahu ikhtiar bersama Vivix, memandangkan sudah capai stage 4 buah pinggang dan doktor nak buat operation untuk matanya sudah mulai kabur.

Hampir sebulan...
Adik beradik bersilih ganti wassap beritahu kegembiraan mereka.. tak cukup jari rasanye membalas wassap adik beradik yg gembira ni☺, MasyaaAllah tabarakallah.. Alhamdulillah..
Bersyukur ke hadrat Illahi.. Asbab Vivix, doktor batalkan operation mata yg di hadapi mak.. dan katanya makin semangat nak aktif buat kerja rumah, walhal sebelumnya lemah..

Alhamdulillah..

Check up akan datang pada bulan Julai ni, sesama kita mohon Doakan semoga mak tidak perlu untuk dialysis lagi. - perkongsian Raudhahrini Abdul Razak

Bagaimana vivix bertindak dalam membantu pesakit kanser sihat kembali?

Terdapat 4 cara atau mekanisma vivix bertindak.

1. Membaiki dan melindungi sel DNA


Ekstrak yang terdapat di dalam vivix bertindak dengan melindungi dan memperbaiki sel DNA agar dapat menjalankan fungsi sel serta memberi jangka hayat sel yang sepatutnya. Sel-sel kanser telah merosakkan dan memusnahkan sel-sel yang lain dan menyebabkan sel tidak dapat berfungsi dengan baik. Resveratrol di dalam vivix mampu membantu membaiki DNA sel-sel yang telah rosak dan melindungi sel-sel tersebut.

2. Memberi kesan positif kepada pengawalan genetik.


Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan jangka hayat sel. Resveratrol di dalam Vivix bertindak dengan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sel. Sel-sel kanser telah menjejaskan jangka hayat sel-sel yang normal, jadi di sini vivix bertindak dengan melambatkan kitaran sel dan secara tidak langsung dapat melanjutkan usia sel serta melambatkan proses penuaan sel dari musnah.

3. Memberi tenaga kepada sel yang lemah.



Sumber tenaga sel adalah daripada mitochondria.
Sel-sel yang rosak akibat serangan sel kanser menjadi lemah dan lama-kelamaan sel itu akan mati jika sumber tenaga tidak mencukupi. Mitochondria merupakan sumber tenaga kepada sel, jadi ia sangat penting dalam memastikan sel dapat berfungsi sepenuhnya. Resveratrol di dalam Vivix telah membantu menggalakkan pembentukan baru mitichondria dalam menyalurkan tenaga yang diperlukan oleh sel.

4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products)



Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan sel yang akan menjejaskan fungsi sel serta jangka hayat sel. Apakah AGE? AGE merupakan lebihan protin dan gula yang terikat bersama. Apabila badan mengandungi banyak protin AGE sel akan menjadi tepu dan menyekat sel untuk berfungsi. Jadi apabila makin bertambah protin AGE, sel tidak dapat menjalan fungsi dengan baik. Secara tidak langsung ini akan memudahkan sel-sel kanser menyerang sel-sel yang normal.



Ekstrak polyphenol yang terdapat di dalam Vivix yang mana 10x lebih kuat dari resveratrol merupakan bahan yang dapat melambatkan pembentukan protin AGE.

Resveratrol MENGHADKAN penyebaran sel KANSER dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis).

Berdasarkan laporan pada 26 Julai 2008 dalam Journal of Agriculture and Food Chemistry, Apoptosis merupakan komponen yang mampu melindungi sel daripada ‘deoxycholate’, iaitu merupakan sejenis garam yang menyebabkan kerosakan sel dan menyebabkan penyakit.

Resveratrol dalam Vivix MAMPU MENGELAKKAN daripda PEMBENTUKAN SELALU mati dan agen pemusnah ‘deoxycholate’ .Resveratrol mampu MEMBETULKAN semula SELULAR yang sudah rosak yang menjadi penyebab kanser.

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan