Usia 30-an, Penyakit Bertalu Datang dan Sukar Hamil [Part 2]


Anak saya, DAYANG.AMEENA.FATHIAH. Anak saya ini adalah kurniaan terindah selepas 12 tahun penantian. Akhirnya abang Aiman ada adik. Baca PART 1

Ketentuan Allah itu tidak pernah silap ataupun lewat,segalanya benar dan tepat pada masanya. Selepas Aiman makin membesar,saya tak pernah lagi berharap cuma berdoa jika ada rezeki kami..dan bukan sedikit kata-kata yang tak sedap didengar dari orang sekeliling..semuanya saya telan dan hadam..itu bukan kerja kita!

Tahun 2015 saya rasakan ada yang tak kena pada bahagian kiri perut,jumpa dengan Pakar Sakit Puan..disahkan saya menghidap Polysistic Ovarian Syndrome dan saya memang sukar sekali untuk mengandung lagi..tiada apa-apa ubat katanya, cuma turunkan berat badan! 🙊🙊🙊

Beberapa hari lepas tu saya hubungi sahabat saya Siera Haiyi..tanyakan produk slimming..saya cuma tambahkan Lecithin dan Herbalax dari set yang saya ambil sebelum ini.

 set kulit cantik pcos hamil

Tabiat saya memang susah disiplin bab pemakanan vitamin, cuma saya tidak terus berhenti..

Dan akhirnya Mac 2016 selepas 2 bulan ambil set slimming saya disahkan hamil..MasyaAllah tidaklah dapat saya gambarkan perasaan syukur masa itu..tapi masalahnya saya belum kurus pun..aduhhh!Hahaha..Bila pakar cek,PCOS saya dah disahkan hilang sepenuhnya..Subhanallah..😆😆😆 Asbab ikhtiar Alhamdulillah..

Bila Ameena lahir bermulalah episod baru selepas 12 tahun, segalanya saya belajar semula..walaupun kekok tapi dengan naluri seorang ibu semuanya dipermudahkan Allah..Ameena kena Prolong Jaundice sampai 40 hari..sepanjang tempoh berpantang saya tak ambil apa-apa jamu atas nasihat doktor..sekadar habiskan vitamin-vitamin yang ada..Alhamdulillah walaupun berulang alik tiap hari ke hospital, saya masih bertenaga..

Apa-apa pun semuanya adalah atas keizinan Allah..kita manusia hanya perlu doa dan ikhtiar..buat mereka yang masih belun dikurniakan rezeki anak,jangan sedih..Allah tak pernah janji orang yang berkahwin itu akan dapat anak..tapi tidak ada salahnya kita berusaha,kerana siapa tahu anak-anak itu akan menjadi saham terbaik untuk kita di alam sana..

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).


 set kurus bajet lecithin herblax shaklee


Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO


 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan