Vivix Untuk Pesakit Gout


Gout adalah sejenis keradangan yang disebabkan oleh pengumpulan hablur asid urik pada sendi. Penyakit ini banyak menyerang lelaki Malaysia berusia 40 tahun ke atas.

Gout sangat menyakitkan dan biasanya menyerang satu sendi sahaja. Ia berlaku bila berlaku peningkatan asid urik dalam darah. Bila paras asid urik ini semakin bertambah, ia akan mula menompok pada sendiri, membentuk hablur dan menyebabkan keradangan.

Dari mana datangnya asid urik ini?

Asid urik adalah hasil penguraian sel badan kita yang mati. Ia juga terhasil dari pemakanan kita, terutama yang tinggi kandungan purin seperti hati dan makanan laut.
Kandungan asid urik boleh dikawal dengan pengambilan ubatan dan pantang makan terutama makanan yang mengandungi purin. Tapi, larat ke nak tahan setiap kali tersilap makan, gout menyerang?



Di bawah ini adalah pengalaman seorang anak yang mana berusaha membantu ayahnya untuk pulih dari simptom gout:



“Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout jadi peneman setiap hari. Sala makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding T__T
Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout datang menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan pain killer yang dah bertahun ambil tu. Dan ayah dah boleh makanan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah”
~ Puan Zarith Sofia



Vivix ni bukan sekadar minuman botani, ia adalah hasil dari kajan bertahun-tahun. Kebaikan dari 4 jenis tumbuhan yang salah satunya adalah anggur muskadin yang mengandungi sekurang-kuranya 4 jenis polifenol yakni antioksian yang sangat hebat, ciptaan Allah SWT dalam sebiji buah anggur ni.


BAGAIMANA VIVIX BERFUNGSI?

Vivix memainkan peranan penting untuk melindungi sel badan dari ‘karat’ teruk. Ia mengandungi resveratoral, iaitu sejenis bahan yang mengelakkan AGE atau ‘proses pengkaratan’ sel dalam tubuh.

Jadi, jelas lah Vivix bukan hanya untuk warga emas atau bila dah datang sakit kronik, baru nak ambil. Vivix merupakan suplemen yang membantu kita mencegah kerosakan sel.

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan